Advies gevraagd

jamesdean

Nieuw forumlid
Goedemorgen
Ik wil graag een nieuwe laptop aanschaffen die geschikt is om FS2024 te kunnen spelen.
Het liefst ook nog op zeer gedetailleerde beelden
, maar wel nog beetje betaalbaar.

Alvast bedankt voor de suggesties

1733568591175.webp

Wat is betaalbaar, geef eens een budget op? Als je naar de hoogste resoluties wil gaan, dan zal je een stevig gaming toestel nodig hebben en die zijn ... duur.
Welke grootte 15" of 17"?

Laatst bewerkt:
Ik denk dat je binnen die prijsklasse een beetje in deze richting zal moeten gaan: klik hier (17" AMD met RTX 4070-8Gb). Wil je liever naar een intel gaan dan kom je hier op uit: klik hier.
Wat ik wel een heel mooi alternatief vind, is de nieuwe intel core ultra 9: KLIK HIER. Ik heb zelf hier nog geen ervaring mee maar lees er wel heel goeie dingen over.
Alledrie zijn degelijk qua prestaties en je gaat er vlot Flight Simulator mee kunnen spelen. Voor echt alles alles eruit te halen zal je je budget toch wel moeten verhogen.

Laatst bewerkt:
Dank je wel. Ik kwam zelf deze pc nog tegen, maar dat is inderdaad wel een hele andere prijsklasse dan wat ik in gedachte had.
Dit is echt een mega systeem, voor ook nog eens een echt strakke prijs. Qua performance kan daar geen laptop tegenop. Maar... Je zult naast de PC dan ook moeten investeren in een monitor, en dat hoeft bij een laptop dan weer niet.

Dit is echt een mega systeem, voor ook nog eens een echt strakke prijs. Qua performance kan daar geen laptop tegenop. Maar... Je zult naast de PC dan ook moeten investeren in een monitor, en dat hoeft bij een laptop dan weer niet.
Zag bij Tweakers dat het inderdaad een mooi systeem is. Alleen geeft Coolmaster aan dat het systeem niet te upgraden is. Dat lijkt me wel een nadeel.

Terug
Bovenaan