Hi, ik heb The Box II pc dit weekend gebouwd en ben er blij mee, maar ik heb opgemerkt dat de GPU temperatuur standaard rond the 50-53 graden is, en CPU rond 47-50 graden is zonder dat er een game of iets open is of runt en gewoon op het bureaublad staat. Dit is erg hoog vergeleken met dat bij mijn vorige pc de GPU standaard rond de 43-45 graden was en CPU tussen 38-45 graden was zonder dat er iets runt (en mijn vorige build had geen waterkoeling en een oudere case met wat mindere airflow)
Toevallig ken ik iemand die ook precies dezelfde CPU en GPU heeft (ryzen 7800x3d & RX 7800XT), een minder goede koeling en die in een veel warmer en humid klimaat woont (filipijnen) en beiden zijn CPU en GPU temperaturen zijn tussen 40-45 graden wanneer er niks runt...
Wat zou ik hieraan kunnen doen Other than de fans harder (en dus luider) te laten werken? In mijn vorige build heb ik nooit de fans moeten aanpassen om de temperaturen naar beneden te halen... (oh en de pc zit in dezelfde kamer als mn vorige build dus kamertemperatuur is niet veranderd).
Ik zie heel graag een reactie tegemoet!
Toevallig ken ik iemand die ook precies dezelfde CPU en GPU heeft (ryzen 7800x3d & RX 7800XT), een minder goede koeling en die in een veel warmer en humid klimaat woont (filipijnen) en beiden zijn CPU en GPU temperaturen zijn tussen 40-45 graden wanneer er niks runt...
Wat zou ik hieraan kunnen doen Other than de fans harder (en dus luider) te laten werken? In mijn vorige build heb ik nooit de fans moeten aanpassen om de temperaturen naar beneden te halen... (oh en de pc zit in dezelfde kamer als mn vorige build dus kamertemperatuur is niet veranderd).
Ik zie heel graag een reactie tegemoet!
Laatst bewerkt: