7800X3D of 9800X3D, er is geen andere keuze als het om een gaming PC gaat.Stel je voor dat je een RTX 5090 kunt kopen vandaag, welke CPU zou je dan aanschaffen? Ik zou gaan voor Ultra 9 285k.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
7800X3D of 9800X3D, er is geen andere keuze als het om een gaming PC gaat.Stel je voor dat je een RTX 5090 kunt kopen vandaag, welke CPU zou je dan aanschaffen? Ik zou gaan voor Ultra 9 285k.
Oh ja, weet ik nog dit, dit is juist..Neen,de 5070 presteert helemaal niet hetzelfde als een 4090,nogmaals,ga youtube op en zoek gamersnexus of derbauer eens op,die weten u het juiste antwoord te geven.
Alleen met dlss en frame gen mss,al de rest gaat ie af als een gieter.
Terecht, beide zijn uitstekend en beter dan Intel7800X3D of 9800X3D, er is geen andere keuze als het om een gaming PC gaat.
We hebben alternateDas ook de reden dat ik vanuit België eentje hier wil bestellen. Hier in België bestaat er geen hardware shop of computerzaken die ook pc componenten verkoopt is hier zeldzaam. Wij hadden eerst Tones maar die is in 2024 failliet gegaan. Dat was eigenlijk onze enige optie hier in België. Wij hebben ook Mediamarkt of Krefel maar daar hebben ze die ook niet.
Is echt zonde van je geld idd, haha.Hangt ervan af welke gpu je nu hebt,maar de 5080 gaat echt tegenvallen als je van de 4000 serie komt.
Ergste vind ik dat ik maanden geleden lees dat nvdia genoeg stock ging klaar hebben,en nu dit.
Dit heet graai cultuur,en helaas doen de meeste webshops er lekker aan mee,nu kunnen ze weinig anders,of ze verkopen niets,je moet ze eerst aankopeNv
Nvidia verkoop liever aan 'AI farms" , die betalen blijkbaar meer of zo.Kijk,die mensen aan de top bij nvidia denken dat zij alleen grijze massa hebben vanboven.
Als je schaartse creeert door wat dan ook,meer centjes voor hen,ook de aib en de winkels profiteren ervan mee.
Nu is dat een beetje ver gezocht mss,maar sta jij nog ergens versteld van tegenwoordig,ik niet,zou er niet van verschieten.
Kan ik niet wacht! 1:12 uur nog..Wij hebben zojuist alle kaarten die vandaag beschikbaar komen online gezet. Je herkent ze aan het 'Release 15:00' tekstje onder het informatieblok.
Om 15:00 komen de prijzen online, en dan kunnen er bestellingen geplaatst worden.
Zoals eerder gezegd, verwachten we vandaag niet aan de vraag kunnen voldoen. Zoals eerder gezegd, zullen we bij (schaarse) nieuwe leveringen de komende dagen/weken updates plaatsen op het forum.