Informatie en updates over de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.

Wij hebben zojuist alle kaarten die vandaag beschikbaar komen online gezet. Je herkent ze aan het 'Release 15:00' tekstje onder het informatieblok.
Om 15:00 komen de prijzen online, en dan kunnen er bestellingen geplaatst worden.

Zoals eerder gezegd, verwachten we vandaag niet aan de vraag kunnen voldoen. Zoals eerder gezegd, zullen we bij (schaarse) nieuwe leveringen de komende dagen/weken updates plaatsen op het forum.
Gezien deze tag alleen bij de Inno3d 5090 staat, zal dit dus ook letterlijk de enige kaart zijn die vandaag besteld kan worden?
Of kan ik een bestelling plaatsen die "uiteindelijk" verzonden zal worden, zoals de 30-series launch ging?

enkel de Inno3D non-OC 5090 is vandaag beschikbaar dan, klopt met hun instagram story waar er maar één doosje Inno3D 5090 op een heel pallet staat 😵

succes aan iedereen die gaat vechten om die ene kaart! ik zal alvast wat popcorn maken
Ik wil toch echt geen Inno3d.... Wat een mega domper zeg. Ik heb een pc al helemaal gebouwd en wacht enkel nog op de 5090, liefs die van MSI. Gaat m voorlopig nog niet worden dus. Dan maar de PS5 nog even delen met vrouwlief.

enkel de Inno3D non-OC 5090 is vandaag beschikbaar dan, klopt met hun instagram story waar er maar één doosje Inno3D 5090 op een heel pallet staat 😵

succes aan iedereen die gaat vechten om die ene kaart! ik zal alvast wat popcorn maken
Hier ook, momenteel is het...
woodz-popcorn.gif

Ik wil toch echt geen Inno3d.... Wat een mega domper zeg. Ik heb een pc al helemaal gebouwd en wacht enkel nog op de 5090, liefs die van MSI. Gaat m voorlopig nog niet worden dus. Dan maar de PS5 nog even delen met vrouwlief.
Waarom wil je geen Inno3D? Wat is de reden.

van af welke gpu je nu hebt,maar de 5080 gaat echt tegenvallen als je van de 4000 serie

Hey, leuk je te ontmoeten! Helaas kan ik GIPHY BBCode niet gebruiken, schakel dit in voor geregistreerde gebruikersgroepsrechten op AdminCP in plaats van XenForo 🙂

Hier ook, momenteel is het...
woodz-popcorn.gif

Ik lees hier en daar dat Inno3D wat minder goed met warmte-ontwikkeling omgaat. Maar mijn voornaamste reden vind ik het uiterlijk van de kaart. Ik heb een open kast gebouwd en wil er graag een met RGB.

Inno3D heeft niet de beste reputatie. Dat gezegd zijnde, 4 jaar geleden in volle GPU crisis ook gewoon een Inno3D 3080 gekocht omdat de wachtrijen daar het kortst waren, en dat kaartje draait hier nog steeds naar alle tevredenheid. Niets mis mee.

ik doe het hier mee Bekijk bijlage 1109,

Welkom op het forum !!
Oh ja, Ik bedoel GIPHY heeft bestaan op XenForo BBCode, Je kan dit inschakelen door naar Opties > Berichten te gaan en op GIPHY ondersteuning inschakelen te klikken.Je moet ook een GIPHY API sleutel verkrijgen en deze upgraden naar een productiesleutel.

En bedankt!!! ❤️

Ik lees hier en daar dat Inno3D wat minder goed met warmte-ontwikkeling omgaat. Maar mijn voornaamste reden vind ik het uiterlijk van de kaart. Ik heb een open kast gebouwd en wil er graag een met RGB.
Oh dat is reden zo. Begrepen

Maar ik vraag mij af je kan die andere toch ook bestellen? Wanneer komen die dan aan? Ik kan gerust ook wel 7 dagen ofzo wachten. Of betekent dat die mogelijks ook een maand later kan binnenkomen. Want ik heb hier al eens een 9800x3D gekocht op 2 december en ik had hem pas 23 december.

Gezien deze tag alleen bij de Inno3d 5090 staat, zal dit dus ook letterlijk de enige kaart zijn die vandaag besteld kan worden?
Of kan ik een bestelling plaatsen die "uiteindelijk" verzonden zal worden, zoals de 30-series launch ging?
Dit vroeg ik me ook af aangezien er nog steeds staat beschikbaar op 30-1 bij de meeste kaarten, en de 5090 pagina duidelijk al geüpdatet is vandaag.

Terug
Bovenaan