vraag me af of ze die zo zullen versturen, met pallet en al 😆GPU's... 😀
Het is er ééntje he 😀 Aangezien jij voor de 5090 gaat.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vraag me af of ze die zo zullen versturen, met pallet en al 😆GPU's... 😀
vraag me af of ze die zo zullen versturen, met pallet en al 😆
I assume after 15:00 when the NDA is lifted you can actually give us stock updates and how scarce the stock really isYes correct. prices for the GPUs that are in stock are shown at 3:00 PM
Zouden ze echt maar eentje hebben? Dan zou ik toch als handelaar zeggen van dat we er geen hebben. Want zeg nu eerlijke eentje is toch geentje hé.vraag me af of ze die zo zullen versturen, met pallet en al 😆
Heb er ook maar één nodig.GPU's... 😀
Ik zal een poging wagen om die te kopen dan, gewoon omdat het kan 😀Heb er ook maar één nodig.
Gezien jouw (on)geluk met alles, ben ik daar niet zo huiverig voor. 😉Ik zal een poging wagen om die te kopen dan, gewoon omdat het kan 😀
Here is the stock update:I assume after 15:00 when the NDA is lifted you can actually give us stock updates and how scarce the stock really is
enkel die éne Inno3d kaart heeft "release 15:00" eronder staan, en op hun instagram is er een video van 1 doosje Inno3d 5090 op een heel pallet. ik hoopte dat het een meme was, maar aangezien de andere modellen niet voor vandaag zijn, vrees ik er voorZouden ze echt maar eentje hebben? Dan zou ik toch als handelaar zeggen van dat we er geen hebben. Want zeg nu eerlijke eentje is toch geentje hé.
zal de astral dan niet vandaag om 15:00 komen?enkel die éne Inno3d kaart heeft "release 15:00" eronder staan, en op hun instagram is er een video van 1 doosje Inno3d 5090 op een heel pallet. ik hoopte dat het een meme was, maar aangezien de andere modellen niet voor vandaag zijn, vrees ik er voor
Stel je voor dat ze die ene 3500 prijzen omdat ze er maar 1tje hebben hahahahahaha 🤣enkel die éne Inno3d kaart heeft "release 15:00" eronder staan, en op hun instagram is er een video van 1 doosje Inno3d 5090 op een heel pallet. ik hoopte dat het een meme was, maar aangezien de andere modellen niet voor vandaag zijn, vrees ik er voor
9800X3DStel je voor dat je een RTX 5090 kunt kopen vandaag, welke CPU zou je dan aanschaffen? Ik zou gaan voor Ultra 9 285k.
De MSI Suprim X zal rond de 3250-3350 zitten.going by caseking's pricing, that Inno3d will be 2,835.87 € (19% VAT for Germany I think) which is the price I expected the MSI SOC one to be 💀
of een live auction..Stel je voor dat ze die ene 3500 prijzen omdat ze er maar 1tje hebben hahahahahaha 🤣
denk dat we met 100% zekerheid kunnen zeggen van niet (kijk maar naar de productpagina, als er rechts een rood balkje met release 15:00 staat is het voor vandaag) dus de enige 5090 op megekko is de inno3d non-oczal de astral dan niet vandaag om 15:00 komen?
yep I'm aware, it's just the estimated pricing I thought of over the past week.Is
The MSI Suprim X will be around 3250-3350.