Informatie en updates over de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.

Zouden ze echt maar eentje hebben? Dan zou ik toch als handelaar zeggen van dat we er geen hebben. Want zeg nu eerlijke eentje is toch geentje hé.
enkel die éne Inno3d kaart heeft "release 15:00" eronder staan, en op hun instagram is er een video van 1 doosje Inno3d 5090 op een heel pallet. ik hoopte dat het een meme was, maar aangezien de andere modellen niet voor vandaag zijn, vrees ik er voor

Als het er echt maar 1 is had ik als Megekko gezegd heel veel plezier Nvidia met je NDA, maar we gaan niet wekenlang honderden vaste klanten aan het lijntje houden

enkel die éne Inno3d kaart heeft "release 15:00" eronder staan, en op hun instagram is er een video van 1 doosje Inno3d 5090 op een heel pallet. ik hoopte dat het een meme was, maar aangezien de andere modellen niet voor vandaag zijn, vrees ik er voor
zal de astral dan niet vandaag om 15:00 komen?

Stel je voor dat ze die ene 3500 prijzen omdat ze er maar 1tje hebben hahahahahaha 🤣

going by caseking's pricing, that Inno3d will be 2,835.87 € (19% VAT for Germany I think) which is the price I expected the MSI SOC one to be 💀

zal de astral dan niet vandaag om 15:00 komen?
denk dat we met 100% zekerheid kunnen zeggen van niet (kijk maar naar de productpagina, als er rechts een rood balkje met release 15:00 staat is het voor vandaag) dus de enige 5090 op megekko is de inno3d non-oc

Terug
Bovenaan