Informatie en updates over de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.

I still got my 4080super which I bought new in September for 1030 euros. At least for the 1999. 5080 you get 8% more fps
I have 3080 that I've bought 4 years ago, and I just finished the upgrade, so good luck with waiting for 2x performance for 2x less money

Although I still don't get the point in having a decent GPU as 4080S and bragging abt the prices of 5080 which you don't even need to upgrade for the next 3 years.

Laatst bewerkt:
Wanneer kunnen wij normale MSRP prijzen verwachten op de basiskaarten?
Waarschijnlijk pas wanneer er genoeg voorraad is en wanneer mensen dit soort hoge bedragen er niet meer voor neerleggen.
In andere woorden, voorlopig niet.
Kan nog wel een paar maanden gaan duren.
Helaas doen Megekko/Azerty/Alternate dit allemaal. Wij boffen hier maar in NL met zulke leuke NVIDIA partners.

Die zijn er simpelweg niet op voorraad als ze er niet bij staan
Ja, maar ze waren al beschikbaar op de 30ste. Ik neem aan dat hun ze inmiddels hebben ingekocht en de prijs weten. En het lijkt me niet dat ze worden opgestuurd zonder betaling, dus dan zouden ze toch al een prijs kunnen bepalen of inschatten?
Ik blijf nog wel even verder doen met mijn 2080 tot 5090 ergens beter beschikbaar is... 😂
same dan de 3070 maar in de nieuwe setup gooien voor de komende tijd :/

Dit lijkt enigszins nog op een normale prijs: https://www.coolblue.nl/product/959803/msi-geforce-rtx-5090-ventus-3x-oc-32gb.html

Wat ik alleen niet snap is dat de GAMING TRIO dan €600 duurder is. Terwijl als je naar de US sites kijkt betaal je bij MSI voor elke stap hoger ongeveer +$100. Het is gewoon een puinhoop en wat een gek ervoor geeft. Ik wacht wel tot alles een beetje afgekoeld is en de prijzen wat 'normaler' zijn geworden.

Ik heb een rtx 5080 weten te bemachtigen (msi gaming trio) maar bij nader inzien en alle reviews die zijn binnengekomen is het me echt niet waard. Heb er 1850 voor betaalt veelste veel. Dus bij deze als iemand hem wil overkopen voor 1900 euro laat het weten. Anders word ie van de week terug gestuurd. Ik woon in de gemeente midden groningen. Kom je hem vandaag nog ophalen is de prijs 1875

Destijds 1900 voor de 4090 betaald haha, bizarre tijden.
Ik kan het me nog herinneren, d.m.v backorder hier een 3080 voor de MSRP van €720 gescored, geen enkel probleem
Was toch zo'n voorstander van Meggeko, bleef hier altijd zowel groot en kleine bestellingen plaatsens, ook als het elders net een paar euro goedkoper kon
Vind het enorm jammer om te zien hoe deze launch aanpak gedaan is, en de communicatie er om heen

Zolang mensen deze achterlijke bedragen blijven betalen gaan de prijzen niet omlaag. Waarom zouden ze ook :D Als je daadwerkelijk wil dat de prijzen na beneden gaan dan is er een simpele oplossing koop gewoon niet als de prijzen zo belachelijk zijn.

Ik kan het me nog herinneren, d.m.v backorder hier een 3080 voor de MSRP van €720 gescored, geen enkel probleem
Was toch zo'n voorstander van Meggeko, bleef hier altijd zowel groot en kleine bestellingen plaatsens, ook als het elders net een paar euro goedkoper kon
Vind het enorm jammer om te zien hoe deze launch aanpak gedaan is, en de communicatie er om heen
Ik had mazzel met de 30 serie, ik vond toen ineens een computer shopje ergens in het land die 2 RTX3080 hadden voor 990 euro, heb er toen gelijk 1 gekocht. terwijl ze nergens tekoop waren.

Terug
Bovenaan