pvg103breda
Active member
yep, for that money, buy a 4090. way fasterMy condolences to all who bought a 5080 for 1999,-
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
yep, for that money, buy a 4090. way fasterMy condolences to all who bought a 5080 for 1999,-
Patience will be rewarding... in half a year you can buy 4080 Super... maybeMy condolences to all who bought a 5080 for 1999,-
I still got my 4080super which i bought new in september for 1030 euro. At least for the 1999. 5080 you get 8% more fpsPatience will be rewarding... in half a year you can buy 4080 Super... maybe
I have 3080 that I've bought 4 years ago, and I just finished the upgrade, so good luck with waiting for 2x performance for 2x less moneyI still got my 4080super which I bought new in September for 1030 euros. At least for the 1999. 5080 you get 8% more fps
Waarschijnlijk pas wanneer er genoeg voorraad is en wanneer mensen dit soort hoge bedragen er niet meer voor neerleggen.Wanneer kunnen wij normale MSRP prijzen verwachten op de basiskaarten?
Ja, maar ze waren al beschikbaar op de 30ste. Ik neem aan dat hun ze inmiddels hebben ingekocht en de prijs weten. En het lijkt me niet dat ze worden opgestuurd zonder betaling, dus dan zouden ze toch al een prijs kunnen bepalen of inschatten?Die zijn er simpelweg niet op voorraad als ze er niet bij staan
same dan de 3070 maar in de nieuwe setup gooien voor de komende tijd :/Ik blijf nog wel even verder doen met mijn 2080 tot 5090 ergens beter beschikbaar is...![]()
Kan me met deze prijzen goed voorstellen dat je deze 2 door de war haaltNet dus een MSI Gaming Trio OC 5080 besteld, eigenlijk de verkeerde lol en had liever een 5090. Dus denk dat die retour gaat.
Destijds 1900 voor de 4090 betaald haha, bizarre tijden.Kan me met deze prijzen goed voorstellen dat je deze 2 door de war haalt![]()
Ik kan het me nog herinneren, d.m.v backorder hier een 3080 voor de MSRP van €720 gescored, geen enkel probleemDestijds 1900 voor de 4090 betaald haha, bizarre tijden.
Ik had mazzel met de 30 serie, ik vond toen ineens een computer shopje ergens in het land die 2 RTX3080 hadden voor 990 euro, heb er toen gelijk 1 gekocht. terwijl ze nergens tekoop waren.Ik kan het me nog herinneren, d.m.v backorder hier een 3080 voor de MSRP van €720 gescored, geen enkel probleem
Was toch zo'n voorstander van Meggeko, bleef hier altijd zowel groot en kleine bestellingen plaatsens, ook als het elders net een paar euro goedkoper kon
Vind het enorm jammer om te zien hoe deze launch aanpak gedaan is, en de communicatie er om heen