Informatie en updates over de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.

Remove your order ID.
And you should, that's a ripoff. But I am sure someone else would've loved to take it if you didn't so eh..
Yeah I'm not playing this game
1738588184996.webp
yeah just did pfhaha didn't realize, I got a message from Megekko staff, so they are indeed reading these

I am aware the price is extraordinarily above the norm, but honestly I cannot wait a long time for restocks

Eindelijk gelukt om er 1 in mijn winkelmand te krijgen en dan kom ik erachter dat ik nog een limiet van 1000 euro had ingesteld bij mijn bank. Wat pas over een paar uur gewijzigd kan worden......😐

Ik heb ook de 5080 vanguard launch edition weten te bestellen. Nooit verwacht zoveel uit te geven aan een pc onderdeel. Maar ik kom van een 2060 super en hoop hier flink wat jaren mee vooruit te kunnen!

Inderdaad, had deze ook gezien vandaag, alleen de levertijd is wel erg lang (Wordt gewoonlijk verzonden binnen 6 tot 7 maanden)
Betaling is achteraf denk ik, je kan vragen of ze een betere tijdsindicatie kunnen geven. Heb zelf eens gehad met een NVME dat er stond 2-3 maanden, en eind van de week was hij al onderweg.

Vergeet niet dat deze niet meer geproduceerd worden. Dus het is onmogelijk dat het zo lang zou duren dat je hem krijgt. Ik ben wel benieuwd wat ze je vertellen als je daar naar vraagt, maar goed het is aan jou. (y)

Terug
Bovenaan