Ik zou de nvidia site maar in de gaten houden op bv je mobiel en die elk moment dat je kan ff refresht. Een klein vogeltje vertelde me dat als je geluk hebt je er 1 kan kopen.
Ps. Ik ga voorlopig dus geen loten meer kopen.
Enig idee wanneer er nieuwe stock binnen komt/hoe we dit kunnen checken?
Geen idee, ik werk nergens in de keten.
Gewoon (net als andere) een enthousiaste ICTer die graag weer een nieuw systeem wilde bouwen omdat de oude al weer x jaar oud is.
Ik zat net als velen bij de launch klaar om een kaart te kopen. Op Nvidia, Megekko, Alternate, NBB, etc etc.
Na een uur gedesillusioneerd refreshen en zoeken het maar opgegeven maar wel op mijn mobiel de verkoop pagina van nvidia laten staan en de tijd daarna af en toe refreshen.
Ook vrijdag om 11:30 gekeken toen die 5090 online kwam en die zat in mijn mandje maar was te laat met afrekenen (gelukkig) .
Had toen zo iets van dan wacht ik tot de "ASUS GeForce RTX 5090 ROG-ASTRAL-LC-RTX5090-O32G-GAMING" komt en ik mijn linker nier ervoor moet doneren
S'avond voor het eten zat ik nog wat op mijn telefoon te klooien en weer nvidia site verversen en ik schrok me dood toen er ineens een groene koop knop was.
Hartslag sky-high en proberen rustig te blijven omdat ik zo iets had van dit gaat toch niet lukken.
Proces zo snel mogelijk afgerond (scheelt dat ik al een pro-shop account had).
Ik kreeg mail binnen met:
Let op: Dit is geen bestelbevestiging maar een kopie van de informatie die we hebben geregistreerd in verband met je bestelling.
Aangezien de status tot vanmorgen bleef op "wordt verwerkt" was ik tot die tijd vrij zenuwachtig omdat ik nog niet 100% zeker was dat het gelukt was.
Vanmorgen veranderede de status naar "verzonden"en kreeg ik de factuur (zie onderstaand, wel wat persoonlijke info weg gehaald)
Ik heb dus geen service gebruikt of scripts of dergelijks maar gewoon vaak gekeken.
Zal inderdaad wel veel geluk zijn geweest maar het is dus niet onmogelijk (misschien sliepen de scalpers net ff).