Beste allen,
Ik heb via Megekko een pc samengesteld.
Specs:
MoBo: Gigabyte B650 Elite AX V2
Mem: Corsair Vengeance RGB DDR5 7200MHz
Proc: AMD 7700X
Alles netje gebouwd. Geheugenbanken in slot A2 en B2 gezet (Aanbeveling in de handleiding).
Zodra ik de pc aanzet gaat het rode ledje branden bij DRAM en er gebeurd verder niets.
Via de VGA-kaart krijg ik geen beeld te zien en, logisch, via de onboard ook niet, omdat ik geen proc heb met GPU.
Ik heb al 1 geheugenbank in slot A2 gedaan, CMOS-reset uitgevoerd, pc opnieuw aangezet, maar weer blijft het mobo hangen op DRAM.
Ook als ik de andere geheugenbank wissel.
De RGB-stip op de geheugenbanken gaat aan. Dit geldt ook voor alle ventilators en de het ledje op de heatsink van de NVME-SSD (Samsung EVO 990 pro).
Het geheugen staat in de QVL van het moederbord.
Heeft iemand nog een idee waar ik het kan zoeken?
Grtz,
Bart
Ik heb via Megekko een pc samengesteld.
Specs:
MoBo: Gigabyte B650 Elite AX V2
Mem: Corsair Vengeance RGB DDR5 7200MHz
Proc: AMD 7700X
Alles netje gebouwd. Geheugenbanken in slot A2 en B2 gezet (Aanbeveling in de handleiding).
Zodra ik de pc aanzet gaat het rode ledje branden bij DRAM en er gebeurd verder niets.
Via de VGA-kaart krijg ik geen beeld te zien en, logisch, via de onboard ook niet, omdat ik geen proc heb met GPU.
Ik heb al 1 geheugenbank in slot A2 gedaan, CMOS-reset uitgevoerd, pc opnieuw aangezet, maar weer blijft het mobo hangen op DRAM.
Ook als ik de andere geheugenbank wissel.
De RGB-stip op de geheugenbanken gaat aan. Dit geldt ook voor alle ventilators en de het ledje op de heatsink van de NVME-SSD (Samsung EVO 990 pro).
Het geheugen staat in de QVL van het moederbord.
Heeft iemand nog een idee waar ik het kan zoeken?
Grtz,
Bart