PC Bouwen

Thomasss010

Nieuw forumlid
Wellicht een ontzettend domme vraag, maar goed. Ik wil graag een PC bouwen. Nog nooit gedaan en daarom dus erg afhankelijk van video’s. Nu heb ik toevallig een video gezien over The box II. Ze leggen hier fantastisch uit hoe je alles moet aanpakken. Daardoor durf ik het toch wel aan om zelf te gaan bouwen.

Nu alleen de vraag: Kan ik bepaalde onderdelen vervangen voor iets anders, of loop ik dan direct tegen problemen aan? The box II gebruikt bijvoorbeeld een 7800xt, maar aangezien mijn budget net even wat hoger is zou ik bijvoorbeeld een 7900xt overwegen. Kan dit zomaar? Of moet ik dan ook andere onderdelen vervangen? (Zoals koeling, wellicht voeding?) Ik heb dus echt te weinig verstand van PC’s.

Hoi Thomasss,

The Box wordt als een set verkocht. Dat betekent, dat deze alleen verkocht wordt inclusief de 7800XT. Je kunt uiteraard de onderdelen zelf uitzoeken en een voor een toe voegen aan je winkelmandje, en dan kom je met de video ook tot een werkende set. De gekozen voeding in The Box II is geschikt voor zwaardere grafische kaarten. Je zou dus ook kunnen overwegen de set in zijn geheel te gebruiken, en dan bijvoorbeeld over een jaar de videokaart te upgraden.

PS: Ik verplaats je topic even naar het 'The Box II' forum.

Terug
Bovenaan