• Hartelijk welkom op het forum van Megekko!
    Megekko is dé webshop waar je alles voor jouw computer vindt. Of je nu op zoek bent naar een nieuwe laptop, een upgrade van je videokaart of een printer, in onze webshop vind je het allemaal. Je bent nu op het forum van Megekko. Bezoek onze webshop:
    Webshop
    Informatie over inloggen en registratie
    Om gebruik te maken van het forum gebruik je je Megekko webshop account.
    Als je nog geen webshop account hebt kun je deze hier aanmaken.

Pc crasht door trillingen tijdens spelen van MW3

flash

Nieuw forumlid
Beste,

Sinds tijdje geleden heb ik problemen dat mijn pc uit valt door trillingen tijdens dat ik MW3 speel. De trillingen zijn BV: gsm op bureau leggen, armen op mijn bureau leggen en dat mijn bureaustoel soms tegen mijn bureau zit. Ik heb mijn pc gereset dat heeft geholpen maar als ik MW3 speel is het weer zo ervoor was het bij elke game.

Wat ik zelf al heb gedaan: Videokaart met houder geplaatst (zodat hij minder schuin staat) pc gekuist, gekeken of alle kabels niet tegen mijn moederbord zit. gekeken of alles kabels goed vast zitten Alle drivers up to date.


Hopelijk weet iemand iets want ja heel irritant
 
Het probleem lijkt inderdaad hardware-gerelateerd te zijn.
Controleer of alle componenten goed vastzitten, vooral rondom het moederbord, RAM, en GPU. Een losse verbinding van de voeding kan gevoelig zijn voor trillingen en leiden tot uitval.
Controleer ook of dat de frontpanel connectoren op de juiste wijze zijn aangesloten.
als deze verkeerd zijn aangesloten kan dit rare klachten veroorzaken.
 
Terug
Bovenaan