RGB voedingskabel The Box II

Candyman

Nieuw forumlid
Ik heb The Box II eergisteren ontvangen en gisteren in elkaar gezet. Via de servicedesk werd ik naar dit forum verwezen voor ondersteuning. Net als JanB78 in de comments op de YouTube video heb ook ik een probleem met de instructie. Meer specifiek over het stuk vanaf 21:14 tot 21:51. Er wordt in de video een kabel uit de controller gehaald (en losgehaald aan de andere kant van die kabel). Op 21:31 wordt er vervolgens een losse kabel gepakt en die wordt gekoppeld aan twee losse RGB-headers. Ook bij het ontvangen systeem zit er een kabel in de controller. Maar daar zit de kabel die van rechtsboven komt al vast op één connector. Wat moet ik doen om ervoor te zorgen dat bij mij de cage fans ook RGB hebben? Wordt hiervoor de video-instructie aangepast?

Hoi Candyman, misschien dat een van de mensen die The Box II al gebouwd heeft een antwoord voor je heeft.
Onze filmers zijn helaas niet aanwezig vandaag: Als er maandag geen reactie is, kan @Content Guy je wellicht even assisteren.

Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je er met de instructie aan uit komt!

Weet niet of dit nuttig is, maar ik heb alleen het eerste gedeelte gedaan, dat lostrekken van die eerste kabel uit de controller en dan verbinden met de verwezen RGB plug. Bij mij zat die kabel van rechtsboven idd ook al verbonden. Die heb ik dus verder laten zitten. Bij mij geeft alles licht iig, incl de case fans.

Bedankt voor je reactie @fricod. Het loshalen van de kabel uit de controller deden wij ook. Het aangesloten laten van de andere zijde en dan verbinden met de RGB plug werd door de kluwe aan kabels lastig. Het bleek bij een nadere inspectie niet mogelijk om een juiste aansluiting daarvoor te vinden. Hopelijk heeft @Content Guy een nadere tip.

Terug
Bovenaan