• Hartelijk welkom op het forum van Megekko!
    Megekko is dé webshop waar je alles voor jouw computer vindt. Of je nu op zoek bent naar een nieuwe laptop, een upgrade van je videokaart of een printer, in onze webshop vind je het allemaal. Je bent nu op het forum van Megekko. Bezoek onze webshop:
    Webshop
    Informatie over inloggen en registratie
    Om gebruik te maken van het forum gebruik je je Megekko webshop account.
    Als je nog geen webshop account hebt kun je deze hier aanmaken.

Setup+pc

Na jaren bouwen en alles up te graden is alles eindelijk af.

dubbele monitor
1x165hz
1x60hz

pc specs
videokaart: 3060 12gb
processor: i5 12600k
moederbord: Z690 ddr4
ram: 32gb 3200mHz
psu: 650watt
Case: Lian Li o11 dynamic mini snow white
cooler: mag coreliquid 240r v2
opslag: 1tb m.2 ssd


Extra:
ezdiy fab fans 9x
2x msi fans achter aio (push/pull)
cooler master vertical graphic card holder v2

Natuurlijk BIJNA alles besteld op megekko!
En alles zelf gebouwd natuurlijk.
 

Bijlagen

  • IMG_9117.webp
    IMG_9117.webp
    46,5 KB · Weergaven: 22
  • IMG_9176.webp
    IMG_9176.webp
    27,3 KB · Weergaven: 22
  • IMG_9171.webp
    IMG_9171.webp
    36,5 KB · Weergaven: 22
Mooie build zeg. en die monitoren setup is ook vet, vaak zie je van die kieren tussen de schermen of schermen die helemaal niet bij elkaar passen en dat ziet er hier goed uit :cool:!
 
Hele mooie set-up, vind het vooral knap hoe netjes het is. Kan maar een enkel kabeltje zien :)
Klopt! is de kabel van mn koptelefoon😅
De rest is allemaal heel netjes weg gewerkt. had eigenlijk daar ook nog een fotootje van moeten toevoegen
 
Klopt! is de kabel van mn koptelefoon😅
De rest is allemaal heel netjes weg gewerkt. had eigenlijk daar ook nog een fotootje van moeten toevoegen
Ik vind die boom mic ook nice, past qua kleur ook goed bij de set-up.
Ik heb zelf een Rode NT1 met PSA1 boom arm, maar krijg die eigenlijk nooit helemaal lekker gepositioneerd.
 
nee? hoe komt dat. zijn wel hele mooie armen vind ik zelf
Ik heb een heel diep bureau, en ook nogeens 2 meter breed. De mic arm zit rechts van mij gemonteerd en als ik de mic zelf dichtbij mijn mond wil zetten zit die arm redelijk laag. Als ik de arm hoger doe, zit deze voor mijn monitor. Dus als ik mijn rechterhand van mijn muis naar mijn toetsenbord beweeg dan komt deze net tegen de mic of arm aan. Zo zet ik hem telkens hoger/lager.
:twitch-trash:
 
Terug
Bovenaan