Stand alone 4k uhd speler gebruiken om kopie op disc te zetten

FunkMusic

Nieuw forumlid
Hallo, kan ik mijn stand alone 4K UHD speler van Sony gebruiken om films te kopiëren naar een disc mits het gebruik van de software die hiervoor voor handen is.
Indien ja, welke software raadt U mij dan aan want ik ben daar niet in thuis, en er zij er ook zoveel om uit te kiezen.
Ik lees dat ik het best een LibreDrive heb, maar dit is toch een software die ik kan downloaden of heeft dit met hardware te maken?
Groeten en dank
john

Wil je een bestaande schijf klonen naar een nieuwe schijf, of heb je het videobestand op de pc staan en wil je dit op een schijf branden?

Hallo Sebastiaan, ik zou graag bestaande files (vooral muziek en filmpjes) alsook 4K UHD schijven branden.
Dus beiden eigenlijk.

Ik heb zelf niet veel ervaring met Blu-ray brandprogramma's, maar online lees ik veel positieve recensies over het programma AnyBurn.
Dit programma heeft een gratis versie en is zeer gebruiksvriendelijk.

Misschien is het de moeite waard om te bekijken of dit aan je verwachtingen voldoet.

Ik ga het eens van naderbij bekijken, heb je ook iets gelezen in de positieve recensies over het gebruik met een stand-alone speler?
Groeten john

Wat bedoel je precies met een standalone speler?
Je hebt namelijk een brander nodig om dit mogelijk te maken.

Dit is helaas slechts een speler, met dit product kun je geen Blu-rays branden.

Terug
Bovenaan