Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
vorig jaar deze PC gekocht en ontzettend blij mee. Nu zou ik graag de PC willen upgraden met betere items.
Kan iemand mij vertellen welke items op deze kast passen en welke het beste zijn?
sowieso een goede optie is het upgraden van het werkgeheugen (RAM) naar 32Gb 3600MT/s
verder is het upgraden van de grafische kaart ook altijd een goede optie. maar dat ligt wederom aan het budget
sowieso een goede optie is het upgraden van het werkgeheugen (RAM) naar 32Gb 3600MT/s
verder is het upgraden van de grafische kaart ook altijd een goede optie. maar dat ligt wederom aan het budget
bedankt voor je bericht. Welk merk zou je aanraden voor de ram en grafische kaart? Ben een leek in dit soort dingen..
Wat zou een goede upgrade zijn van de grafische kaart, kun je een paar voorbeelden noemen?
Jazeker, de MSI 100R is een full size behuizing.
en de 5700X3D is eigenlijk best makkelijk te koelen voor wat het aan prestaties levert. een luchtkoeler zou ruim voldoende moeten zijn. maar de bijgeleverde koeler van de 5600 gaat het helaas niet redden, mijn aanrader(s) zou zijn:
De CPU is wel het laatste wat ik zou upgraden op dit moment, zo veel beter is de 5700x3d niet tegenover de 5600 in de meeste games.
De RX 6800 voor 400 euro zal de beste prijs/ kwaliteit upgrade zijn die je kan doen in je huidige systeem en daarmee kan je echt nog jaren vooruit op 1440p gamen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.