Laatste bijdragen

• P
    pvg103breda waardeerde Kjult's bericht in het onderwerp ASUS NUC met Leuk Leuk.
    Besteld en alles werkt hoe het moet werken! Bedankt voor de hulp <3
  • P
    pvg103breda reageerde op het onderwerp Upgraden van game-pc.
    ben het deels met je eens en hangt af van verschillende factoren: 32gb doet juist veel en is eigenlijk de nieuwe standaard voor games...
  • T
    Threshis heeft het onderwerp Asus prime 9070xt review geplaatst in Product reviews.
    Hierbij schrijf ik een review voor de Asus Prime 9070XT 16B Deze video kaart kan echt alle spellen aan en werkt echt super goed...
  • E
    Eligia heeft het onderwerp Review - ASUS GeForce RTX 3050 6G LP geplaatst in Product reviews.
    Had voor een leuke pc build een low profile GPU nodig, om zo min mogenlijk kabels te gebruiken heb ik gekozen om de RTX 3050 Low Profile...
  • P
    Pandie heeft het onderwerp Review ASUS TUF Geforce RTX 5070 TI geplaatst in Product reviews.
    Ik heb de ASUS TUF GeForce RTX 5070 Ti sinds gisteren in mijn systeem en ik moet zeggen, ik ben echt onder de indruk. De kaart is...
  • K
    Kjult reageerde op het onderwerp ASUS NUC.
    Besteld en alles werkt hoe het moet werken! Bedankt voor de hulp <3
  • J
    JoostvD waardeerde Robbers's bericht in het onderwerp PC Build met Leuk Leuk.
    Bedankt voor de reactie. Hartelijk dank ook dat je had aangegeven om naar de QVL lijst te kijken. Het CORSAIR geheugen dat ik had...
  • R
    Robbers reageerde op het onderwerp PC Build.
    Bedankt voor de reactie. Hartelijk dank ook dat je had aangegeven om naar de QVL lijst te kijken. Het CORSAIR geheugen dat ik had...
  • Maxim
    Maxim reageerde op het onderwerp Zalman I3 NEO WHITE led verlichting.
    Het kan zijn dat de leds niet van kleur veranderd kunnen worden, als ik een kijkje neem op de website van zalman staat er dat het gaat...
  • Maxim
    Je kan een RMA bij beide aanmaken, je zou ook eventueel in de winkel terecht kunnen, daar kan je je producten namelijk ook inleveren...
  • J
    JoostvD reageerde op het onderwerp PC Build.
    Een bios update is relatief simpel om te doen. Kijk maar een filmpje op youtube, alles wat je nodig hebt is een usb stick.
  • R
    Robbers reageerde op het onderwerp PC Build.
    Bedankt voor de reactie, ik ga dit bekijken. Ik heb nog een andere vraag, ik heb nu via PcPartPicker gezien dat er een eventueel...
  • J
    JoostvD reageerde op het onderwerp Geheugen.
    Een snelle blik op de QVL lijst van je gekozen moederbord...
  • J
    JoostvD reageerde op het onderwerp Upgraden van game-pc.
    Ik denk niet dat die CPU een snellere GPU bij kan houden. Die RAM zal niet veel bijdragen hetzij er workstation workloads worden...
  • J
    JoostvD reageerde op het onderwerp PC Build.
    Ik zou heel goed kijken of je geheugen compatible is. Ga naar de site van het moederbord...
Terug
Bovenaan