Laatste bijdragen

• J
    JoostvD reageerde op het onderwerp Accu ERAZER Scout / advies.
    Retourneren zodat hij (onder garantie?) kan worden gefixt is de snelste oplossing. Het lijkt me onwenselijk dat een laptop zo snel...
  • J
    JoostvD reageerde op het onderwerp Gembird MA-DA2-02.
    Voorzichtig een beetje losdraaien zou moeten kunnen. Wel voorzichtig, want de monitor zou zomaar omlaag kunnen klappen.
  • L
    lydia heeft het onderwerp Accu ERAZER Scout / advies geplaatst in Laptops.
    Klopt het dat accu van mijn gaming laptop (Erazer Scout MD62704 17" Core i7 RTX 4050) zo snel leegloopt? Ik hoor van anderen dat gaming...
  • T
    ik had een intel arc b580 steel legend gekocht. toen ik hem kreeg werkte de rgb maar toen ik polychrome sync dowloaden werkte de rgb...
  • A
    AMM waardeerde JoostvD's bericht in het onderwerp Gembird MA-DA2-02 met Leuk Leuk.
    Aan de basis van de geveerde armen zit een inbusje. Deze kun je stellen om ze soepeler te maken.
  • A
    AMM reageerde op het onderwerp Gembird MA-DA2-02.
    Er zitten twee schroeven op de monitorarm echter er staat bij deze niet los te maken. een stelschroef bovenop zoals in de video is er niet.
    • Schermafbeelding 2025-08-26 114540.webp
  • J
    JoostvD reageerde op het onderwerp Gembird MA-DA2-02.
    Aan de basis van de geveerde armen zit een inbusje. Deze kun je stellen om ze soepeler te maken.
  • A
    AMM waardeerde SVGO's bericht in het onderwerp Monitor arm met Leuk Leuk.
    Ja, Kan die ook nog de schermen lichtjes naar onder buigen als zo?:
  • A
    AMM heeft het onderwerp Gembird MA-DA2-02 geplaatst in Monitoren.
    Ik heb een gembird monitorarm gekocht voor 2 monitoren MA-DA2-02, volgens de instructie geplaats op mijn bureau. Maar de arm veert niet...
  • J
    De veilige optie is voor garantie opsturen/langsbrengen.
  • J
    JoostvD reageerde op het onderwerp EZ debug light dram en cpu.
    Optie 1: Staat je geheugenkit in de QVL van je moederbord? Optie 2: B650 hoeft niet out of the box de R5 9600x te ondersteunen. Daar kan...
  • N
    NotMa3seb waardeerde Sandevistan's bericht in het onderwerp Winnaar Juli 2025! met Leuk Leuk.
    Hehehe erg nice! Proficiat! Niet ten nadele van de andere inzendingen, maar het kon ook haast niet anders.;)
  • Sandevistan
    Sandevistan reageerde op het onderwerp Winnaar Juli 2025!.
    Hehehe erg nice! Proficiat! Niet ten nadele van de andere inzendingen, maar het kon ook haast niet anders.;)
  • W
    wtjebbe heeft het onderwerp EZ debug light dram en cpu geplaatst in Computer componenten.
    Hallo, een aantal dagen terug heb ik de volgende onderdelen besteld. - ryzen 5 9600x - msi geforce rtx 5060 - patriot viper venom ddr5...
  • J
    JoostvD reageerde op het onderwerp RAM RGB.
    Nou, er kan van alles misgaan. Ik heb wel eens gezien dat het geheugen na een biosupdate niet meer werkt bijvoorbeeld.
Terug
Bovenaan