Laatste bijdragen

• Social Dude
    Social Dude waardeerde Base_NL's bericht in het onderwerp Opstart problemen met Leuk Leuk.
    Hoi Don Kaas! Dit is niet iets waar je je zorgen over hoeft te maken, het komt omdat de CPU-Fan aangesloten is op de controller, en...
  • Social Dude
    Social Dude reageerde op het onderwerp Opstart problemen.
    Hey Don! Dat is een "normale" error, dat komt omdat je de fans hebt aangesloten op de pomp en niet op het moederbord waardoor de...
  • A
    Arhtur heeft het onderwerp Stylus pen geplaatst in Laptops.
    Hoi, Ik heb pas bij jullie een laptop gekocht; nu zou ik hier graag een stylus bij kopen. Ik kan alleen niet echt iets vinden of dat...
    • Schermafbeelding 2025-10-22 233805.webp
  • K
    King heeft het onderwerp Configuratie geplaatst in Computer componenten.
    Hoi hoi, Ben een leek op dit gebied. Ik wil een configuratie die een DAW(Pro Tools) en videobewerking(Pinnacle Studio 26 Ultimate...
  • W
    wimhenri reageerde op het onderwerp HP.
    Ik heb speciaal er een wifi versterker bij gezet en de snelheid is zo rond de 250 Mps maar toch blijft zoom problemen geven
  • A
    ArtstudioG reageerde op het onderwerp Erazer pc gaat niet aan.
    Niet twijfelen, gewoon terug sturen, geen risico nemen.
  • K
    kimvanwissing reageerde op het onderwerp Erazer pc gaat niet aan.
    Oke ik ga een vriend vragen die zelf ooit een pc gebouwd heeft 😒 Liefst stuur ik hem terug is een duur apparaat en moet gewoon werken...
  • Roij
    Roij reageerde op het onderwerp Erazer pc gaat niet aan.
    De kabeltjes kan je zelf vastmaken. Het is wel een beetje een priegelwerk aangezien de pinnetjes vrij klein zijn. Let wel op dat je +/-...
  • D
    Don Cheese heeft het onderwerp Opstart problemen geplaatst in The Box 5.
    Goedemiddag, Ik krijg elke keer bij het opstarten bijgevoegde melding. dan moet ik dmv F1 naar de Bios, F7 ESC en opslaan zonder...
    • image.webp
  • K
    kimvanwissing reageerde op het onderwerp Erazer pc gaat niet aan.
    En die eerste optie? Die kabeltjes kan ik die zelf weer vast maken? Stopcontact heb ik gecontroleerd 👍🏻
  • Roij
    Roij reageerde op het onderwerp Erazer pc gaat niet aan.
    Het kan zijn dat de kabeltjes vanaf het voorpaneel naar het moederbord los zijn geraakt tijdens transport. Deze zitten in het overgrote...
  • K
    Goedemiddag, Gister een nieuwe Erazer pc besteld voor mijn zoon, vandaag uit verpakking gehaald, stekker er achter in. Knopje achterop...
  • A
    addy waardeerde JarJarDuma's bericht in het onderwerp Rate or Roast met Leuk Leuk.
    Leuke kleuren ook. Aan roasten doe ik niet want al deze builds hier in het forum zijn 100% beter dan de mijne hahaha
  • Roij
    Roij waardeerde Hysteria's bericht in het onderwerp Nieuwe game pc jullie mening/feedback met Leuk Leuk.
    Ziet er naar uit dat ik de verkeerde heb aangeklikt (bedankt voor het aangeven) bedoeling is om de Liquid Freezer III pro 240 te gebruiken.
  • H
    Hysteria reageerde op het onderwerp Nieuwe game pc jullie mening/feedback.
    Ziet er naar uit dat ik de verkeerde heb aangeklikt (bedankt voor het aangeven) bedoeling is om de Liquid Freezer III pro 240 te gebruiken.
Terug
Bovenaan