Laatste bijdragen

• D
    DSmollo heeft het onderwerp MSI A850gl PCIE5 geplaatst in Product reviews.
    Bij Megekko deze PSU gekocht. Top ding, werkt super. Merkt gelijk dat het goede kwaliteit is voor een mooie prijs. Ik ben super...
  • J
    Ik heb de asus RX9070XT aangeschaft ter vervanging van mijn 3070TI. Ik kan battlefield 6 nu op de hoogste settings spelen en dankzij FSR...
  • R
    De pomp heeft geen PWM aansluiting, die pakt 12 volt van de fan header en draait altijd vol gas, helaas
  • Jaimy
    Jaimy heeft het onderwerp Hey.. [opgelost] geplaatst in Computer componenten.
    Hey forum leden.. ik heb sinds vandaag 24-10-2025 een nieuwe computer (opgehaald in breda) ik heb mn windows geactiveert en mn routine...
    • Schermafbeelding 2025-10-24 165015.webp
  • A
    Arhtur reageerde op het onderwerp Stylus pen.
    Top bedankt!
  • Roij
    Roij reageerde op het onderwerp Stylus pen.
    Beide kunnen gebruikt worden. MPP 2.0 is backwards compatible met MPP 1.5 en andersom mist MPP 1.5 functies op een MPP 2.0 apparaat. Dit...
  • A
    Arhtur reageerde op het onderwerp Stylus pen.
    Hoi, Bedankt voor je reactie! Weet je toevallig ook welk protocol ik moet gebruiken? Is dat MPP1.51 of MPP2.0? Is dit bijvoorbeeld een...
  • Roij
    Roij reageerde op het onderwerp Configuratie.
    Mooie selectie! Dat gaat gewoon netjes in de Fractal North passen.
  • Roij
    Roij reageerde op het onderwerp Stylus pen.
    Deze 2-in-1 laptop ondersteunt inderdaad een stylus. Maar, daar zitten wel een paar haken en ogen aan. Volgens mij ondersteunen deze...
  • Roij
    Roij reageerde op het onderwerp Welke RAM kiezen?.
    Op de site van Dell kan ik geen maatvoeringen vinden van de RAM, wat de zoektocht wel wat belemmert. Als je zelf op zou kunnen meten wat...
  • J
    Johnnieboy reageerde op het onderwerp Lenovo Legion Go 2.
    Dankjewel, ik zet de datum in mijn agenda!
  • P
    PeterN heeft het onderwerp Welke RAM kiezen? geplaatst in Computer componenten.
    Beste, Ik ga het geheugen van mijn oudere Pc's zoveel mogelijk uitbreiden om er later bijvoorbeeld een LinuxOS erop te zetten. Ik...
  • A
    ArtstudioG reageerde op het onderwerp Lenovo Legion Go 2.
    Staat bij Lenovo zelf aangekondigd vanaf 31/10/2025
  • J
    Johnnieboy heeft het onderwerp Lenovo Legion Go 2 geplaatst in Laptops.
    Hallo, weten jullie al wanneer de Lenovo Legion Go 2 beschikbaar zal zijn? Ik zit er al geruime tijd met smart op te wachten. Grt
  • Social Dude
    Social Dude waardeerde Base_NL's bericht in het onderwerp Opstart problemen met Leuk Leuk.
    Voor onze Social Dude is het een bekend fenomeen: Geen fans. :tecco-hide: Hopelijk lost dit je probleem op en kun je genieten van The...
Terug
Bovenaan