Informatie en updates over de AMD Radeon RX 9070 (XT) videokaarten.

Helemaal top dit, direct om 15:00 een Pulse in de mand weten te zetten, kom je na 15:45 pas de site weer op om deze uit je wagentje gemieterd te zien zijn.

Bijna 1000€ voor de mercury magnetic air? Dacht het niet lol. Thanks for nothing megekko.

Bijlagen

• 1741273594816.webp
    1741273594816.webp
    32,4 KB · Weergaven: 37
Mijn mandje was aanvankelijk ook geleegd, maar toen in net keek was hij toch weer beschikbaar en kon ik m'n beoogde kaart afrekenen. Hou het nog even in de gaten!
lucky you, maar op reddit zijn mensen ook aant zijken over de prijzen in amerika, en verwacht maar niet dat de next shipment de prijzen omlaag gaan ze zullen eerder omhoog gaan todat amd mischien met de 9080 of 9090 komt

Weer een GPU release weer geen GPU wat is het toch fijn om in 2025 een nieuwe GPU te willen hebben.

Edit: Voor een redelijke prijs.

Heeft Megekko per ongeluk die Sapphire voor een normale prijs online gezet? Los een kwart goedkoper dan de rest van de 9070 XTs.

Echt balen om een 9070xt pulse in je mandje te hebben, vast te lopen tijdens het afrekenen, om vervolgens een uit je mandje te zien verdwijnen. Ook best jammer dat er zo weinig tegen daadwerkelijk msrp word verkocht.

Ik snap de mensen die 1000+ betalen voor deze release echt niet, kan je beter een 7900xtx halen 😉

Als ik iets heb geleerd van Nederlandse webshops. NIET BESTELLEN!

Te gierig, vragen te veel. Je kan liever bestellen via Franse of Duitse webshops.

doen die well shippen naar nederland en duitse alternate heeft ook belachelijke prijzen en waren echt meteen uitverkocht

Terug
Bovenaan