Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mogen, kunnen of gaan jullie voor de 30e iets bekend maken over de exacte voorraad aan 5090 GPU's?We hebben vandaag het overzicht van de RTX5090 kaarten vrij gegeven, ze zijn te vinden in de link in de startpost of door hier te klikken.
Let op! Dit is het overzicht van de RTX5090 GPU's die we gaan verkopen, dat wil nog niet zeggen dat we ze ook echt hebben bij de launch. Helaas lijkt de beschikbaarheid van de RTX5090 érg laag, zoals we al eerder vermoeden.
Engelse winkel (https://www.overclockers.co.uk/) had het over 'single digit' qua hoeveelheid 5090s die ze kregen... Ben bang dat dat zo maar hetzelfde kan zijn bij Megekko...Mogen, kunnen of gaan jullie voor de 30e iets bekend maken over de exacte voorraad aan 5090 GPU's?
Nope only ideal, already discussed some pages agoHello, are we able to pay with klarna with pay in 3 option in launch? Thank you
Blijkbaar lanceert Asus eerder, want ik vond al een Asus Astral 5080 voor 2199 op bol, wat heel vreemd is om eerlijk te zijn.Быстрый вопрос: почему написано «заказать с 28-го», а не с 30-го?
LMAO. Dankje voor me zo te laten lachen. MLID is nog nooit eerst én correct geweest met maar ook enkele Nvidia "leak." En 90%+ van zijn "leaks" zijn incorrect. Zo heeft hij bijvoorbeeld "gelekt" dat Nvidia aan $1200-1500 dacht voor de 5080. Hij verwijdert gewoon de meerderheid van zijn "leaks" die incorrect zijn. Buiten de meerderheid van de details in de PS5 Pro leak kan ik geen op enkel ding komen waar hij wel correct was.Moore's Law Is Dead mag geloven die geen slechte sources heeft.
Dat zijn toko's die inspelen op onze 'hebzucht', de eerste willen zijn. Eens met forumlid stfn hierboven. Veel plezier ermee. Voor dat bedrag schaf ik 'em niet aan. En helemaal niet van een bedrijf dat via Bol.com ook automatische kattenbakken en veel andere spullen verkoopt. Daarmee wil ik NIET zeggen dat het een onbetrouwbaar bedrijf is!!! Een ieder is vrij te kopen waar hij wil. 😉Blijkbaar lanceert Asus eerder, want ik vond al een Asus Astral 5080 voor 2199 op bol, wat heel vreemd is om eerlijk te zijn.
bewijs
Dit zijn de Amerikaansen prijzen, EU is zeker + 200 ....Bekijk bijlage 1070
Techpowerup heeft al verschillende reviews geplaatst voor de AIB’s
Ik denk dat niemand voor die prijs een 5080 zou kopen 🙂Dat zijn toko's die inspelen op onze 'hebzucht', de eerste willen zijn. Eens met forumlid stfn hierboven. Veel plezier ermee. Voor dat bedrag schaf ik 'em niet aan. En helemaal niet van een bedrijf dat via Bol.com ook automatische kattenbakken en veel andere spullen verkoopt. Daarmee wil ik NIET zeggen dat het een onbetrouwbaar bedrijf is!!! Een ieder is vrij te kopen waar hij wil. 😉
Weet ik, was ook maar als indicatie.Dit zijn de Amerikaansen prijzen, EU is zeker + 200 ....
Ja maar die pieken dat is al een tijdje hoor. Is daarom niet het hele "ATX 3.0" in leven geroepen bij de voedingen?Oja en volgens techpowerup gebruiken all AIB kaarten die zij hebben boven 600w in gaming en dan hebben we dit nog
![]()
Igor's Lab: Nvidia RTX 5090-stroomgebruik kan pieken naar 901W onder de 1ms
Uit metingen van Igor's Lab blijkt dat Nvidia's RTX 5090 in stroomgebruik kan pieken naar 901W gedurende minder dan 1ms. Daarmee blijft het verbruik binnen de moderne ATX 3.1-standaard, maar dat kan problemen opleveren voor gebruikers met een oudere psu.tweakers.net