Retour

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Zaza
  • Startdatum Startdatum

Zaza

Nieuw forumlid
Beste, Megekko

ik heb een product retour gevraagd maar ik heb geen retour label gekregen wat moet ik nu doen?

Groetjes,
Zaza
 
Je moet een paar uur of dagen wachten, en je ontvangt later een email via retour label, als niet dan contact neem op Megekko ondersteun.
 
Mijn mail met retourlabel kwam terecht in de ongewenste mail, wellicht even daar en in de spam folder kijken.
 
heb een retour label gekregen maar staat in het groot op dit is geen verzendlabel....
mvg Kristof
 

Bijlagen

  • retoure.webp
    retoure.webp
    22,9 KB · Weergaven: 3
Laatst bewerkt:
heb een retour label gekregen maar staat in het groot op dit is geen verzendlabel....
mvg Kristof
Bij het herroepingsrecht zijn de verzendkosten helaas voor eigen rekening. Bij een defect moet de webshop wel betalen voor je verzendkosten.
We zijn een beetje verwend omdat er erg veel grote webshops zijn met een antwoordnummer waardoor we het kosteloos kunnen terugsturen.
 
Je moet dat retourlabel zeker op de buitenkant plakken, maar mag ook op de zijkant/onderkant. Bij de post zullen ze dan een nieuw verzendlabel aanbrengen na betaling. Kan makkelijk tot boven de 20 euro oplopen.
 
Terug
Bovenaan