Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En een maand geleden was deze kaart 679 euro... verrassend?2 dagen geleden was 7900 xtx 910 euro...
Bekijk bijlage 1421
Zeker nietjongens ik kan een asus rtx 5090 tuf oc voor 4000 eu overnemen van een kennis is dat het waardt
Dat is een persoonlijke keuze. Als jij een high end systeem hebt en je wilt alles op ultra settings 4K spelen en je hebt geen 4090, dan is deze kaart iets voor jou. Ik speel zelf op een 4090 en ik vind de stap naar 5090 het echt niet waard. Maar dat is mijn persoonlijke keuze. Sowieso vind ik een prijs boven de €2.500, - volstrekte onzin.jongens ik kan een asus rtx 5090 tuf oc voor 4000 eu overnemen van een kennis is dat het waardt
Dan heb je je keuze toch al gemaakt?🙂ik ga het niet voor gamen gebruiken maar voor lumion 24 is een zware render programme die nu 16gb vraagt van de kaart. Ik heb nu een laptop (de msi gs66 12uhs-255nl met een rtx3080ti) ik wil overstappen naar een pc en dit wordt mijn eerste. PS ik koop het via mijn bedrijf dus excl. btw dan nog hé. en wil hiermee een tijd doen dan rond de 4/5 jaar als kan.
Waarom zou je €4.000 betalen terwijl de Asus TUF bij een winkel €3.499 kost en regelmatig op voorraad is (gisterenavond nog enkele uren). Voor een OC extra betalen is natuurlijk nonsense. Grote gunfactor dan.jongens ik kan een asus rtx 5090 tuf oc voor 4000 eu overnemen van een kennis is dat het waardt
Lekkere kennis is dat, ding stond 2 dagen lang voor 3100-3200 op Amazon, heb hem 3 maal kunnen kopen maar vond het te duur voor een OC versie. Zoals eerder gezegd is dat een scam, je kan gewoon een non-OC versie flashen met een OC bios en je bent honderden euro's goedkoper uit.jongens ik kan een asus rtx 5090 tuf oc voor 4000 eu overnemen van een kennis is dat het waardt
Nee, hij is maximaal 2600 waardjongens ik kan een asus rtx 5090 tuf oc voor 4000 eu overnemen van een kennis is dat het waardt
1500 a 2000 euro meer niet waard.In de oude kaarten zitten kinderziektes.Mischien componenten minder dan moet.Nee, hij is maximaal 2600 waard
waar amazon?Waarom zou je €4.000 betalen terwijl de Asus TUF bij een winkel €3.499 kost en regelmatig op voorraad is (gisterenavond nog enkele uren). Voor een OC extra betalen is natuurlijk nonsense. Grote gunfactor dan.
waar amazon?
maar ter volledigheid en eerlijkheid: Je krijgt wel 20€ steam tegoed he ! 🤣Megekko wat zijn dit voor prijzen? Ik snap dat er weinig voorraad is maar €4599 voor een 5090 WTF?!