Informatie en updates over de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.

Hello ✋

As you guys might know, I managed to get an Astral 5090 as well a couple of days ago. I have been using it, and so far everything works like a charm. In case someone is interested in seeing gameplay videos using the Astral 5090, to know what to expect when you buy one, you can join my YouTube channel here:

Mensen, gewoon een paar maanden geduld hebben. De 4090 was op een gegeven moment ook onder de 1700 euro te krijgen.
Gewoon eventjes wachten tot de supply eindelijk het demand een beetje overneemt.
Had mijn ASUS TUFF4090 voor 1920 dacht ik toen der tijd, lager is hij niet meer gegaan dus goed gekocht. Ik kon hem nu voor 2100 euro verkopen lol.

Had mijn ASUS TUFF4090 voor 1920 dacht ik toen der tijd, lager is hij niet meer gegaan dus goed gekocht. Ik kon hem nu voor 2100 euro verkopen lol.
Moet mijn 4090 FE ook nog online plaatsen (€ 1.890 destijds), afg. dec. door Nvidia vervangen. Wel zo handig om nu te doen idd.

Hello ✋

As you guys might know, I managed to get an Astral 5090 as well a couple of days ago. I have been using it, and so far everything works like a charm. In case someone is interested in seeing gameplay videos using the Astral 5090, to know what to expect when you buy one, you can join my YouTube channel here:

Nice! Where did you manage to get it?

Hello ✋

hey man, could you run 3dmark timespy extreme? (stock settings)

SILENT bios please. Not interested in 100% full fan aircraft take off score.
Here is gaming trio 5090 @ stock with silent bios (basically no noise)
1740902902024.webp

You're welcome! What is your experience of using the MSI Gaming Trio 5090 so far?
Well i was a bit afraid of loud fan noise but it's really quiet and performs like any other 5090 so my worries were unjustified
So, i guess i'm pretty content. 🙂
And no rops missing , that was another worry :d

Heb een INNO3D X3 5090 kunnen kopen voor 2369. Ben er dik tevreden mee, is dan wel geen flagship oid, maar voor MSRP vind ik hem geweldig.
Blij dat ik gewacht heb, en geen zaken gedaan met rare winkels die de schaarste gebruiken om hun trouwe klanten te naaien.
Succes iedereen!
INNO3D is een prima kaart. Je hebt hem dus voor de prijs van een FE model. Dat is best opmerkelijk aangezien AIB kaarten meestal duurder zijn. Mag ik vragen waar je deze kaart hebt kunnen scoren?

Terug
Bovenaan