Ryzen 9 9950x3d release?

Het antwoord was dus nee, er staat alleen een 9900X3D online.
Alternate had ze wel, daar heb ik ze dus ook besteld. Nette prijs, ook.

Het antwoord was ja. Rond 14:00 had Megekko ze ook even online staan voor 789 euro. Het is me gelukt er een te bestellen, maar ze waren nog voor 15:00 uitverkocht. Azerty had er in het begin 100+ op voorraad maar daar waren ze ook binnen drie kwartier vrijwel doorheen. Ze zijn dus gewoon flink populair.

Het antwoord was ja. Rond 14:00 had Megekko ze ook even online staan voor 789 euro. Het is me gelukt er een te bestellen, maar ze waren nog voor 15:00 uitverkocht. Azerty had er in het begin 100+ op voorraad maar daar waren ze ook binnen drie kwartier vrijwel doorheen. Ze zijn dus gewoon flink populair.
oh damn ik dacht 15:00, net als de vorige paar GPU launches.
Dan vraag ik me af waarom ze bij alternate nog steeds beschikbaar zijn. Goede voorraad iid, nice.

Ja, ik denk dat Alternate ze inderdaad wel om 15:00 online heeft gezet. Ik ging inderdaad ook uit van dat tijdstip maar ik zat al eerder hier en daar wat te F5'en.

Azerty heeft onderhand weer extra chips liggen, en bij Alternate en Paradigit liggen ze ook nog steeds, terwijl bij Alternate ook de verkoop om 14:00 is gestart.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan