Combinatie mogelijk

JeroenB

Nieuw forumlid
Hallo,

Mijn PC doet laatste tijd raar dat beeldschermen zo'n 2 a 3 seconden stil staat. Dit gebeurt regelmatig.
Ik heb nu een 2070 Super en denk dat deze het probleem veroorzaakt. Nu wil ik deze gaan vervangen voor een nieuwere videokaart.
Echter hoorde ik mensen die hun videokaart gingen vervangen maar dat ze ook een nieuwe voeding nodig hadden.
Nu lijkt het me handig om deze er ook direct bij te bestellen maar weet niet zeker of dit geschikte voeding is qua aansluitingen enzo.

Ik ben van plan onderstaande videokaart aan te schaffen.
Dit in combinatie met onderstaande voeding.

Weet iemand of dit goed is en met elkaar werkt?
En ga er vanuit dat ik de rest van mijn onderdelen gewoon op deze voeding kan aansluiten?

Alvast bedankt voor de reacties.

Geef eens een overzichtje van je onderdelen en ook van je case. Heb je al nagemeten of die videokaart er in past? Ik denk dat een 850W in combinatie met een RTX5070 nogal krap kan worden. Misschien beter uitkijken naar zoiets (of iets gelijkaardigs): KLIK HIER
Let op: een 12pin stekker is handig voor je videokaart-voeding.

Laatst bewerkt:
Ben op moment op werk dus niet alle specs bij de hand. Hij zou wel moeten passen.
Was al bang dat 850W aan de krappe kant zou zijn. Alleen de link in bericht hierboven werkt niet. Er opent niks.
De reden van deze vraag was inderdaad ook de voedingsstekker. Als ik bij specificaties Videokaart kijk geeft deze aan
Stroomaansluiting: 1x 16-pin.
Dit kom ik alleen bij de voedingen weer nergens tegen.

Dit is de voeding die wordt geadviseerd ( ASUS TUF Gaming 1000W Gold PSU ). Je zal kunnen zien dat daar zo'n aansluiting op zit die je nodig hebt (uitleg, zie ook hier: KLIK HIER ). Uiteraard kan je ook kiezen voor een goedkopere PSU, als je die aansluiting maar hebt. Het grootste verschil tussen een gold en een platinum PSU: platinum verbruikt minder stroom omdat die minder warmte genereren en worden er soms slijtvastere onderdelen gebruikt. Maar gold is uiteraard ook zeer goed.

1744800448393.webp

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan