componenten samenstellen

Wat Joost ook al zegt, zo'n zware CPU is niet nodig tenzij je heel veel moet renderen voor iets. Zou dan zelf een 7700x nemen, vind de 8 cores/ 16 Threads zelf wel lekker omdat ik vaak veel dingen heb openstaan naast het gamen.
Indien je budget het toelaat ook zeker een stapje hoger in de GPU (tenzij je niet gaat gamen maar het voor AI/ edit PC gaat gebruiken). een RX 9070 (XT) is een stuk beter voor gamen, of als je echt een RTX moet, dan een 5070 (TI) doen. Een 5060TI is prima hoor, maar het verschil met een stap hoger is wel echt groot.

Groetjes,
Siem

kunnen al deze componenten samen? zou iemand de tijd willen nemen om dit te controleren. ik heb hier geen verstand van
Als je budget het toelaat, ga dan voor Box 4, dit is echt een allrounder super snelle configuratie en compleet, hoeft niets meer aan toegevoegd worden.
Ik heb hem ook, en er een 49” widescreen bij genomen omdat ik er een paar jaar mee wil doen, upgraden is dan voorlopig niet nodig, wellicht tzt alleen extra geheugen en een tweede ssd m.2 😉

Bijlagen

• IMG_3237.webp
    IMG_3237.webp
    105,5 KB · Weergaven: 5
Terug
Bovenaan