Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
zijn deze pc onderdelen goed om een volledige build te maken
ik heb zelf al een oude pc maar wil na al die jaren iets nieuws wat is het beste voor fotobewerking en video had amd gehad ahtlon dacht in nu i7 3770K zelf kan ik geen pc bouwen laat het bij de winkel in breda doen
Laat je dan adviseren in de winkel zelf, ze zullen je daar goed helpen. De setup ziet er in ieder geval heel goed uit. Ik zou enkel de m.2 vervangen door 2 exemplaren (plek genoeg op het moederbord). Voorbeeld: de Lexar NM1090 Pro - 1Tb (klik hier) die je dan gebruikt als C-schijf voor programma's/apps/rendering en de Lexar LNQ790 - 4Tb (klik hier). Qua moederbord ben ik zelf grote fan van Asus TUF Gaming Z890-Plus WIFI (klik hier) waar alle m.2's al gelijk een goeie koeling hebben en ziet er ook stoer uit.
Ik werk zelf ook grafisch (Adobe-Corel) als professioneel dtp'er en heb sinds kort ook de intel core Ultra (in mijn geval de i7) in gebruik in combinatie met de RTX 5060ti - 16Gb. Ik werk minder met video maar des te meer met Photoshop-Indesign-Lightroom-Corel en dit vaak allemaal tegelijk over drie 27" monitors. Ik heb wel gekozen voor een 1000W voeding van BeQuiet (klik hier) uit de platinum reeks, kwestie van een beetje overschot te hebben. Mocht je interesse hebben kan ik je mijn setup wel eens doorsturen via PM. Voor mij was echter het uiterlijk (lees: blingbling) ondergeschikt en niet belangrijk. Functioneel staat bij mij op de eerste plaats, pc hangt ook onder mijn bureau dus daar zie je niet zo veel van de lampjes en discobollen ;-)
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.