nieksterrrr
Nieuw forumlid
Hallo, ik ben op zoek naar een laptop voor gaming, muziek productie in FL studio en school, daarnaast wil ik dat het een batterij duur heeft van minstens 3-4 uur en dat het niet opstijgt naar de maan als ik een game speel zoals dead by daylight, Clair Obscur of Counter Strike, en een beetje bestand is tegen de nieuwere games die uit gaan komen zoals de witcher4 en GTA6. Ik heb veel gekeken naar de verschillende laptops en ik vind het erg lastig. Ik zou graag een minimum refresh rate van 140hz+ willen en indien mogelijk 2k of hoger, ook wil ik een goede en betrouwbare GPU en CPU. Mijn budget zit ik tussen de 1200 en 2000 euro en ik zou graag een merk willen dat een beetje bekend is om ervoor te zorgen dat mijn laptop op zijn minst een aantal jaar mee kan gaan zonder te veel problemen. Op het moment gebruik ik een 8 jaar oude HP Probook 450 G4, ik heb zelf een pc in elkaar gebouwd waar ik nu dus op game. Binnenkort vertrek uit huis en zou daarom een laptop willen kopen om mijn hobby's nog te kunnen doen dus vandaar de vraag of iemand mij kan helpen om een aantal laptops te kiezen. Of misschien valt een laptop net buiten budget maar zeg je deze kan je misschien tijdens een sale scoren tijdens black friday. Alvast bedankt voor de hulp!!!