tips en suggestions voor mijn build

brent

Nieuw forumlid
Hoi hoi,

Ik ben bezig met het samenstellen van een build en ben op zoek naar suggesties en tips voor wat ik tot nu toe heb samengesteld.

Ik zoek nog een behuizing die bekendstaat om zijn stille werking. Fancy RGB is geen prioriteit, maar wel een leuke extra. Verder ben ik vrij zeker dat ik voor Intel wil gaan. Voor de rest sta ik open voor alle suggesties het doel is om een build te maken die jarenlang meegaat.

be quiet! Pure Power 12 M 750W PSU / PC voeding (nog niet 100% op wattage gemeten)
NZXT Kraken 360 Black waterkoeler
Kingston KC3000 1TB M.2 SSD (x2)
Intel Core i7-14700KF processor
Kingston DDR5 FURY Beast 2x16GB 6000 KF560C30BBEK2-32 geheugenmodule
MSI Z790 GAMING PLUS WIFI moederbord
ASUS GeForce RTX 5070 TI PRIME-RTX5070 Ti-O16G Videokaart (misschien overkill? heb nu een 4070)​

Games die ik speel.

- arc raiders
- gta 6 🙂 ;0
- battlefield
- league of legends

Ik speel op 1440P met een 1080 ernaast.

Gr Brent

Wat is het budget? Al eens gekeken naar intel core ultra i7? AMD is wel goedkoper.
Ik werk steeds met de Corsair Frame 4000D (klik hier), vooral omdat je dan zelf de nodige case fans kan kopen/plaatsen (heb er zelf maar 1 extra in zitten) en zeker omdat de case usb's en headphone aansluiting vooraan zitten en niet bovenaan of opzij.

Wat is het budget? Al eens gekeken naar intel core ultra i7? AMD is wel goedkoper.
Ik werk steeds met de Corsair Frame 4000D (klik hier), vooral omdat je dan zelf de nodige case fans kan kopen/plaatsen (heb er zelf maar 1 extra in zitten) en zeker omdat de case usb's en headphone aansluiting vooraan zitten en niet bovenaan of opzij.
budget rond de 1700-1900

Terug
Bovenaan