Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb een nieuwe 5060 ti 16gb kaart gekocht (ik had eerst de 8gb versie) maar na het aansluiten reageren mijn monitoren er niet op. Nu heb ik het sterke idee dat ik een kabel mis maar welke weet ik zo niet..
(Ik ben ook nieuw in dit wereldje)
Inderdaad, het lijkt erop dat je niet op de juiste manier de voedingskabels op je GPU hebt aangesloten.
Als je nog een 8 pins PCI-e kabel beschikbaar hebt op je voeding, deze even nog aansluiten, en dat zou het moeten verhelpen!
Dan kan het weleens lastig worden. Veel prebuilt systemen maken het lastig om de pc te ugpraden. De kans is aanwezig dat je ook een nieuwe voeding nodig hebt als je niet meer PCI-e aansluitingen hebt in de voeding. Maar als het een proprietary voeding is dan kun je deze niet zomaar vervangen.
Dan kan het weleens lastig worden. Veel prebuilt systemen maken het lastig om de pc te ugpraden. De kans is aanwezig dat je ook een nieuwe voeding nodig hebt als je niet meer PCI-e aansluitingen hebt in de voeding. Maar als het een proprietary voeding is dan kun je deze niet zomaar vervangen.
Uhm ja dat is het hele punt.. ik heb deze pc dus prebuild gekocht bij redux, en dat was tijdens de verhuizing. Mijn vriendin heeft toen zonder mijn weten alle dozen weg gegooid waar dus ook de extra kabels in zaten... weet jij of iemand anders toevallig waar ik z'n exacte kabel kan kopen voor een pm650m?