Vanwege overstap van intel na AMD een ASrock B550 Pro 4 gekocht.
www.megekko.nl
Ik had nog een ryzen 5600x liggen, kreeg rood boot & vga lampje. In mijn veronderstelling zou het ryzen 5000 ready zijn. Ik ging twijfel en dacht misschien dat de CPU na jaren dienst het niet meer deed.
Een 5800x gekocht, deze krijg ik hetzelfde probleem.
www.megekko.nl
Nu lees ik dat ik bios 1.2 moet hebben, dit moederbord kan ik niet flashen zover ik weet. Nu weet ik even niet zo goed wat ik moet doen.
Megekko support heeft al aangeboden dat ik de items retour mag sturen en dat zij er naar gaan kijken. Toch benieuwd of ik hierin zelf nog iets kan doen.
Megekko.nl - ASRock B550 Pro4 moederbord
Het ASRock B550 Pro4 moederbord is een krachtig AMD Socket AM4 model met de AMD B550 chipset, Het biedt ondersteuning voor maximaal 128 GB DDR4-geheugen verdeeld over 4 DIMM-slots.
Ik had nog een ryzen 5600x liggen, kreeg rood boot & vga lampje. In mijn veronderstelling zou het ryzen 5000 ready zijn. Ik ging twijfel en dacht misschien dat de CPU na jaren dienst het niet meer deed.
Een 5800x gekocht, deze krijg ik hetzelfde probleem.
Megekko.nl - AMD Ryzen 7 5800X processor
De AMD Ryzen 7 5800X is een krachtige desktop-processor, ontworpen voor veeleisende toepassingen.
Megekko support heeft al aangeboden dat ik de items retour mag sturen en dat zij er naar gaan kijken. Toch benieuwd of ik hierin zelf nog iets kan doen.