Advies voor de voeding

Firezwl

Nieuw forumlid
Goedemiddag! Ik heb een lijst gemaakt via partpicker en uiteindelijk alles naar wens kunnen vinden op megekko, ik twijfel alleen of de 550 W voeding voldoende is en zo niet, of er dan een passend alternatief is op Megekko?

Misschien weten jullie hier raad mee

voor keuzen van PSU kan je kijk naar twee opties de MSI mag A550BN die voor je PC nu voldoende zal zijn en waar ik zelf wat betere ervaringen me heb gehad over de gigabyte, of als je het budget er voor over heb kan je kijken naar de seasonic core GX-850 wat er voor zorgt dat je bij je volgende upgrade niet zal hoeven kijken voor een nieuwe PSU voor de mid-high end PC's verder zal het wat makkelijker zijn kwa bouwen omdat deze modulair is ook is de PSU wat efficiënter en zal het wat minder stroom verbruiken en wat minder warmte uitstoten.

Seasonic Core GX-850​

MSI MAG A550BN​

verder zou je kunnen kijken naar een alternatief voor je GPU de ASRock Intel Arc B580 die in raw performance er beter uit komt maar in sommige games nog achterloopt door de software verder komt de GPU nu met een actie waar je een gratis game krijgt waardoor het een hele goede deal is als je toch al 1 van die games wilt. als je nog verder er over wilt lezen heeft tomshardware hier nog een stukje over te lezen.

https://www.tomshardware.com/pc-com...chmarks-slower-b580-4060-multi-frame-gen-save

1764955154999.webp

Terug
Bovenaan