DonderVuist
Nieuw forumlid
Goedendag allemaal
Na contact met de klantenservice het advies
Gekregen om hier iets te plaatsen dus bij deze
Mijn excuses als dit in de verkeerde staat
Gezien video's van 7sec te groot zijn dan maar twee plaatjes
Op 1 van de plaatjes zie je een elgato stream deck in een front USB die het wel gewoon doet
(zie de apps als BF, GTA V etc)
op het volgende plaatje zie je de zelfde stream deck op de USB naast de USB van het eerste plaatje
Die 2 USB zitten samen aan/op 1 kabel die naar het moederbord gaat nu komt het dus
Ik zeg plaatje 2 of USB 2 is defect omdat plaatje 1 (USB 1) wel alles door geeft en plaatje 2 niet
omdat ze samen op 1 kabel zitten
Kan hem niet RMA sturen omdat de kast al vol en in gebruik is (ten eerste je bent niet goed in je hoofd als je een volle kast verstuurt met de post in dit land gezien hoe ze pakketten behandelen)
Zelf brengen is ook geen optie heb geen auto en de afstand is 215km
Bij deze het "advies" is opgevolgd ben benieuwd wat het forum vind alvast bedankt en een fijne jaarwisseling ❤️
Na contact met de klantenservice het advies
Gekregen om hier iets te plaatsen dus bij deze
Mijn excuses als dit in de verkeerde staat
Gezien video's van 7sec te groot zijn dan maar twee plaatjes
Op 1 van de plaatjes zie je een elgato stream deck in een front USB die het wel gewoon doet
(zie de apps als BF, GTA V etc)

op het volgende plaatje zie je de zelfde stream deck op de USB naast de USB van het eerste plaatje

Die 2 USB zitten samen aan/op 1 kabel die naar het moederbord gaat nu komt het dus
Ik zeg plaatje 2 of USB 2 is defect omdat plaatje 1 (USB 1) wel alles door geeft en plaatje 2 niet
omdat ze samen op 1 kabel zitten
Kan hem niet RMA sturen omdat de kast al vol en in gebruik is (ten eerste je bent niet goed in je hoofd als je een volle kast verstuurt met de post in dit land gezien hoe ze pakketten behandelen)
Zelf brengen is ook geen optie heb geen auto en de afstand is 215km
Bij deze het "advies" is opgevolgd ben benieuwd wat het forum vind alvast bedankt en een fijne jaarwisseling ❤️