• Hartelijk welkom op het forum van Megekko!
    Megekko is dé webshop waar je alles voor jouw computer vindt. Of je nu op zoek bent naar een nieuwe laptop, een upgrade van je videokaart of een printer, in onze webshop vind je het allemaal. Je bent nu op het forum van Megekko. Bezoek onze webshop:
    Webshop
    Informatie over inloggen en registratie
    Om gebruik te maken van het forum gebruik je je Megekko webshop account.
    Als je nog geen webshop account hebt kun je deze hier aanmaken.

8+4 Solid Pin CPU Power Connector

Dutch

Nieuw forumlid
geachte leden
ik bang dat ik een fout gemaakt heb bij het bestellen van mijn voeding Corsair RM1000x PSU / PC voeding, en mijn vraag is, is deze geschikt voor dit moederbord Gigabyte B650 GAMING X AX V2 en dit is omdat ik een kabel mis 8+4 Solid Pin CPU Power Connector voor de atx aansluiting op het moederbord. Het is een acht Pins connector Helemaal links boven op het moederbord en kan ik eventueel deze kabel na bestellen passend op deze voeding en moederbord.
Met vriendelijke groet Dutch.
https://www.gigabyte.com/nl/Motherboard/B650-GAMING-X-AX-V2-rev-1x#kf
https://www.megekko.nl/product/4186/305703/PC-Voedingen-PSU-/Corsair-RM1000x-PSU-PC-voeding

Laatst bewerkt:
Dank u wel

pvg103breda

voor uw reactie Ik heb de kabel Tweede van links de fps-atx 12 volt 8 pin 4 Plus 4 gebruikt alleen heb ik hem andersom dus daar waar je de kabel kan splitten zit dan wel in twee uithangen van de voeding en zij passen dan zowel in de zes Pins als de achtpins uitgangen op diverse verschillende manieren dit ken volgens mijn nooit goed zijn vind dat wat slordig Graag hoor ik van u of dat correct is want de andere kant past dan uitstekend in de achtpinns in het moederbord. Met vriendelijke groet Dutch

Bijlagen

• IMG_20241025_134904.webp
    IMG_20241025_134904.webp
    96,5 KB · Weergaven: 2
  • IMG_20241025_141430.webp
    IMG_20241025_141430.webp
    107,5 KB · Weergaven: 2
Laatst bewerkt:
je gebruikt 2x de tweede kabel van links. de kanten die je split gaan niet in je voeding. deze moeten in je moederbord. dus je split 1 kabel, zodat je 2x4 krijgt, zodat je de 4pins connector kan aansluiten. de andere kabel laat je 8pins. dus je hebt een losse 4pins stekker los hangen, nadat je die op het moederbord aangesloten hebt. de andere twee uiteinde steek je in de rechtse rij van je voeding, waar cpu bovenstaat.

pvg103breda

Heel veel dank voor uw reactie om kort te gaan Ik gebruik twee kabels om de achtpins ingang van het moederbord te kunnen voeden dus in principe worden het drie dezelfde kabels (driemaal de tweede van links)om dan ook de vier Pins ingang op het moederbord te kunnen voeden veel dank groetjes Dutch

Terug
Bovenaan