[Advies gezocht] : Megekko Upgrade Kit | Ryzen 7 5800X | B550 | 16GB

Arafura

Nieuw forumlid
Hey allen!

Ik heb een vraag over de Megekko Upgrade Kit | Ryzen 7 5800X | B550 | 16GB:
- https://www.megekko.nl/product/2052/289633/Upgrade-kits/Megekko-Upgrade-Kit-Ryzen-7-5800X-B550-16GB-

Ik ben niet super ervaren op het gebied van het upgraden van een desktop setup en wilde voor de zekerheid kijken bij jullie of de bovenstaande upgrade kit compatible zou zijn met mijn huidige setup:

- Case:
Sharkoon VS4 [ATX] (ik weet niet exáct welke VS4 - waarschijnlijk de V of S - kan daar ook geen verschil in vinden)

- Moederbord:
MSI B150M BAZOOKA

- GPU:
AMD Radeon RX 6700

- Voeding:
Corsair VS650 (650watt)

- Noemenswaardig:
Cooler Master MasterAir MA610P (als ik me niet vergis)

Nu is het voor mij voornamelijk een raadsel of de architectuur van mijn huidige moederbord relatief overeenkomt met die vervanging van Megekko of dat het allemaal nét niet zou passen. Ik zal hieronder even een foto delen van de huidige setup:

1735635148794.webp

Dit is al relatief krap; de GPU past net en de Cooler Master fan is ook echt een blok wat toevallig maar nét paste, haha

Als jullie hier wat advies over zouden kunnen geven, dan hoor ik het graag! Als alles goed zou passen ben ik namelijk wel benieuwd naar die upgrade kit.

Ik zit wel een beetje met een budget, dus dat is een tikkeltje onhandig. Je denkt namelijk dat het niet zou passen?
de hitte kan bijna nergens naartoe en er komt geen frisse lucht in je case. zeker in de warme dagen kan je hiermee problemen krijgen. ik snap dat je een budget hebt. voor 50 a 60 euro heb je een case met 3 front fans en een rear fan.

zoiets bijvoorbeeld

de hitte kan bijna nergens naartoe en er komt geen frisse lucht in je case. zeker in de warme dagen kan je hiermee problemen krijgen. ik snap dat je een budget hebt. voor 50 a 60 euro heb je een case met 3 front fans en een rear fan.

zoiets bijvoorbeeld

Als ik me niet vergis zitten er wel een aantal fans aan de voorkant van mijn huidge case. Dat zou niet voldoende zijn icm met de Cooler Master die ik nu heb? Die case die je doorlinkte zou een optie kunnen zijn, maar de hoogte van mijn Cooler Master is 16.7cm, dus die zou nét niet passen. Op zich is dat geen probleem als die bovenstaande case genoeg fans heeft?

Terug
Bovenaan