Aio cooler

jokke perf

Nieuw forumlid
Hoi iedereen

Sinds een paar weken de overstap gedaan naar pc
Nu had ik graag een nieuwe cooler met rgb geplaatst , waar ik ook mijn case fans mee kan synchroniseren maar aangezien ik er nog niet zoveel van ken . Wat raden jullie me aan .
Wat zijn goede aio coolers

Alvast bedankt

Goedendag,

Om voor jou een goede koeler voor te stellen dat het meeste verhouding geeft voor zijn prijs, vraag ik om het volgende betreft jouw game PC samenstelling:
  • PC kast.
  • Moederbord.
  • Processor naam. Graag het volledige SKU, zoals i9-10900k of R9-5950X.
  • (Optioneel) budget tussen €100,-- en €400,--.
Bekijk ook de informatie die Megekko Academy biedt over koelers. Laat van je horen zodat wij een leuke selectie van AIO koelers kunnen voorstellen.

Dank voor de gevraagde informatie. Leuke kast, ben er een beetje jaloers op..

Je hebt een zee van mogelijkheden op basis van mijn filters.

Tussen deze selectie is mijn favoriet de Arctic Cooling Liquid Freezer III 360.
Het is agressief goed voor zijn prijs. Je kunt ook een ARGB variant bestellen voor lichtjes. Je kunt ook kijken naar de andere Arctic Cooling producten. Ten slotte zijn producten van be quiet! en Fractal Design ook aanraders die zowel fraai als goede prestaties geven.

In mijn filters vallen merken zoals MSI, ASUS, Gigabite & NZXT uit. De koelers die deze fabrikanten aanbieden leiden aan 1 of meer minpunten:
  1. Prijs/prestatie verhouding is slecht.
  2. Koelers zijn niet de 'flagship' producten/zeer breed aanbod, waardoor de gehele productrange in kwaliteit afneemt.
  3. Software dat niet past in het proces van het product, meest voorkomende voorbeeld zijn pogingen om data/geld uit klanten te trekken.

Hopelijk kom je uit op een passende AIO koeler. Als je twijfelt tussen 2 modellen horen wij het graag.

Hoi
Alvast bedankt voor je antwoord.
Ik ga er mee aan de slag .
Nu had ik nog een vraagje ivm mijn case fans , deze zijn van coolermaster
Kan ik deze samen bedienen met bv de artic liquid freezer of heb ik hier nog een soort hub /controller voor nodig.

Terug
Bovenaan