Hi Victor,
Ik heb je lijst bekeken en wat aanpassingengemaakt:
Megekko.nl - Alle producten in je winkelmand
www.megekko.nl
- Je had namelijk een Corsair HUB toegevoegd die enkel werk met specifieke corsair fans, maar je hebt alleen NZXT fans toegevoegd waar ook al een NZXT HUB bij zit.
- In de kast kunnen 7 fans (als we de bovenzijde waar je waterkoeler komt niet meerekenen), maar je hebt 2 triple packs gekozen, je mist dus nog 1 fan.
Ik heb in de nieuwe lijst één extra fan toegevoegd, hierdoor heb je ook weer een hub nodig.
Er staat nu een HUB in de lijst waar in totaal 6 fans op aangesloten kunnen worden, hiernaast hoef je dan enkel nog 1 RGB fan hub te gebruiken in plaats van de 3 HUBS.
- Daarnaast heb ik de voeding voor je aangepast naar een wit model waar ook een 12vhp kabel bij zit, deze is noodzakelijk voor de RTX4080, tenzij je de adapter wilt gebruiken (wat ik niet aanraad).
- Het corsair geheugen setje dat je gekozen hebt staat niet op de support lijst van het moederbord.
Om eventuele problemen te voorkomen heb ik een wit setje in de lijst gezet die wel op de support lijst staat. (DDR5 kan vrij gevoelig zijn met compatibility)
Hopelijk heb je hier iets aan
P.S. ik zou zelf werken met kabelbinders zoals deze:
Koop nu de LogiLink KAB0001B kabelbinder Nylon Zwart 100 stuks 10cm bij Megekko. Voor 22:30 besteld, morgen in huis! Ook op zondag!
www.megekko.nl
In plaats van klittenband varianten, de plastic varianten kun je net iets strakker aantrekken en dus netter maken (naar mijn mening)