Bestelling gewijzigd?

Bouma

Nieuw forumlid
Hallo Megekko,

Ik had een lijst van items in mijn winkelmandje gezet maar toen ik wou afrekenen verdween een item.
Ik kan deze ook niet meer vinden.
- Gigabyte Geforce RTX 4070 Ti Super gaming OC

Ik mag toch hopen dat wanneer het in je winkelmandje zit het niet alsnog eruit gehaald kan worden voordat je überhaupt de kans hebt om af te rekenen!?

Mijn beste gok zou zijn is dat de voorraad op geraakt is terwijl je je bestelling wilde maken. De kaart die jij wil bestellen is nu weer beschikbaar, maar heeft een levertijd van 5 dagen.

Tsja daar was ik al bang voor. Alleen was ik in de veronderstelling dat zodra het in het winkelmandje lag het niet eruit gehaald kan worden.
Wellicht ook uit een stuk frustratie gereageerd. Uiteindelijk op een andere manier opgelost. like Bob Marley said, don't worry about a thing.'Cause every little thing gonna be all right. Ik dacht dat het wel een verbetering zou zijn als 1 item van een bepaald iets in een winkelmand zit voor x aantal minuten dat het wel "veilig" zou moeten zijn. Net als met bijvoorbeeld festival kaarten. Er zijn ook wachtrijen etc. maar zodra je een aantal kaarten in je winkelmand hebt heb je bijv. 10 minuten om de transactie te voltooien voordat de kaarten weer vrijgegeven worden. Nu klinkt dit wel extreem maar voor zaken zoals GPU's waarbij de nieuwsten al gigantisch hard gaan lijkt me zo'n systeem wel handig. Weet alleen niet hoe lastig dit is om te implementeren.

Terug
Bovenaan