Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben vorige week zaterdag bij jullie geweest bij de store in breda voor een leuke setup hierbij is mij gezegd dat er bluetooth op zit, echter heb ik de pc afgelopen zaterdag opgehaald en kan ik het nergens terug vinden.
Kunnen jullir mij hierbij helpen?
Heeft jouw moederbord deze pinnen aan de achterkant?
Dit zijn namelijk de aansluitingen voor WiFi en Bluetooth.
Als je moederbord deze niet heeft, is het misschien verstandig contact op te nemen met Megekko via info@megekko.nl.
Natuurlijk kun je ook een Bluetooth-adapter kopen om op die manier Bluetooth te hebben.
Zo te zien heeft jouw set-up geen Wi-Fi of Bluetooth.
Misschien moet je ermee terug gaan naar de winkel om het moederbord om te wisselen.
Je kan ook een uitbreidingskaart kopen die wel Bluetooth heeft.
Ik heb het als een ware Van Gogh even ingetekend voor je
Het Wi-Fi/Bluetooth kaartje past in het onderste of 1 na onderste PCI-e slot van het moederbord. Als het goed is heb je voldoende ruimte onder de videokaart.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.