• Hartelijk welkom op het forum van Megekko!
    Megekko is dé webshop waar je alles voor jouw computer vindt. Of je nu op zoek bent naar een nieuwe laptop, een upgrade van je videokaart of een printer, in onze webshop vind je het allemaal. Je bent nu op het forum van Megekko. Bezoek onze webshop:
    Webshop
    Informatie over inloggen en registratie
    Om gebruik te maken van het forum gebruik je je Megekko webshop account.
    Als je nog geen webshop account hebt kun je deze hier aanmaken.

Componenten basis PC

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Bert
  • Startdatum Startdatum

Bert

Nieuw forumlid
Ik wil een basis PC bouwen.

Zou iemand even de tijd kunnen nemen om te checken of deze componenten compatibel zijn a.u.b?
Alvast bedankt.

 
Hoi Bert, welkom!
De gekozen componenten zijn compatible. Het geheugen staat alleen niet op de website van Asus als werkend getest met dit moederbord.
Voor de 100% zekerheid kan je kiezen voor onderstaand geheugen dat wel op de compatibility lijst staat.
 
Ik wil een basis PC bouwen.

Zou iemand even de tijd kunnen nemen om te checken of deze componenten compatibel zijn a.u.b?
Alvast bedankt.

Leuke basis pc.
Zelf heb ik hier ook vaak problemen mee aangezien ik in 2005 de laatste pc in elkaar heb gezet en vrijwel niets meer weet van wat er tegenwoordig allemaal is.
Nu heb ik daar een mooie site voor gevonden.
Als je in google pcpartpicker ingeeft vind je die site.
Maak je ff een account aan en zet je op NL.
Kan je fijn je favo winkels/webshops ingeven bv Megekko en kan je de onderdelen uitzoeken en krijg je gelijk alle informatie omtrent prijzen en/of iets bij elkaar past of niet.
Voor iemand als ik die er jaren uit ligt is zo'n site handig.
 
Terug
Bovenaan