Componenten toevoegen

Bartha

Nieuw forumlid
Ik wil mijn computer upgraden en heb daarvoor een upgrade pakket aangeschaft met een AMD Ryzen7 5700X3D processor en heb daarvoor een cooler nodig. Wie kan mij zeggen welke cooler ik daarvoor moet aanschaffen.
Verder heb ik bij het pakket een Gigabyte B550 Gaming XV2 moederbord waar ook nog een grafische kaart op moet. Momenteel heb ik in mijn te upgraden computer een NVIDEA 1030 Videokaart waar ik een betere voor wil. Wie weet welke kaart in deze combinatie goed zou kunnen passen?
Het geheel zou moeten kunnen draaien met een Corsair DDR4 Vengeance RGB Pro 2x16GB 3600 CMW32GX geheugen en een Samsung 990 PRO 1TB M.2 SSD.
Het geheel wordt door Megekko aangeboden als Upgrade Kit / Ryzen 7 5700X3D / B550 / 32G

Elke koeler met een socket AM4 mounting frame zal passen, echter is dat afhankelijk van je systeemkast.
Zie hier een lijst met alle geschikte koelers. Let wel op de maximale hoogte, ivm de ruimte in je systeemkast.

Verder past werkelijk élke PCI-E grafische kaart in dit systeem. Maar welke je nodig hebt, is afhankelijk van wat je met het systeem wil gaan doen. Ga je gamen? Dat vermoed ik wel gezien de X3D processor keuze. Als je gaat gamen, op wat voor monitor wil je dat gaan doen en wat voor eisen stel je aan de framerate?

Als je dat kunt toevoegen, kunnen we je helpen. Vermeld ook even wat voor voeding je nu hebt, want dat kan mogelijk nog een limiterende factor zijn qua videokaartkeuze.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan