Coolermaster HAF 700 EVO Iris Display

Ben Braaf

Nieuw forumlid
Quick question. I can not find it everywhere. Got a HAG 700 EVO case and I was wondering exactly the connector which makes the IRIS display work. Does anybody know this? What powers the LCD? 😱

Ook heeft deze kast 2 USB 3.0/3.2 Gen1 headers 19 pin..mijn moederbord heeft maar 1 3.0 aansluiting. Is dit puur voor de front USB?

Alvast bedankt!
1f988d0e-cd57-4b9d-8249-1e19bdd60d34.webp

Ik dacht eerst: Kijk even in de handleiding, maar daar staat het niet in de plaatjes, wel vond ik deze:

Misschien helpt dit :)

Ja daar liep ik ook tegenaan. Ik ga de video even bekijken en dan laat ik het weten. Dankjewel voor het zoeken.

Door de cooler master software te gebruiken, zal je het display waarschijnlijk geconnect moeten worden met een interne usb 2.0 kabel. Als jij deze niet aansluit, dan kan je het display ook niet gebruiken.

Door de cooler master software te gebruiken, zal je het display waarschijnlijk geconnect moeten worden met een interne usb 2.0 kabel. Als jij deze niet aansluit, dan kan je het display ook niet gebruiken.
Thanks ik denk dat ik eruit ben. Wacht nu nog op een NZXT USB2.0 geval die komt zometeen. Die glazen ribben aan de voorkant deden het altijd wel maar kon weinig regelen haha. Ik hoop dat het gaat lukken

Tip: de fans onderaan boven op het bracket monteren, oogt mooier en weinig verschil in airflow zie foto, ivm argb proberen rechtstreeks op mb aan te sluiten ipv de coolermaster controller (heb die eruit gehaald)

Bijlagen

• Screenshot_20241231_133604_Samsung Internet.webp
    Screenshot_20241231_133604_Samsung Internet.webp
    26,6 KB · Weergaven: 5
Tip: de fans onderaan boven op het bracket monteren, oogt mooier en weinig verschil in airflow zie foto, ivm argb proberen rechtstreeks op mb aan te sluiten ipv de coolermaster controller (heb die eruit gehaald)
Ja nou je het zegt dat oogt idd veel mooier waarom heb ik daar zelf niet aan gedacht haha.

Al m'n fans zitten op de corsair commander xt (heb er 2)

Vind het alleen jammer dat die cooler master hun gewoon niet werkt want die ribben aan de voorkant kun je echt mooi maken met hun software. Bij ASUS vind ik dat behoorlijk limited.

Signal rgb is zowieso het proberen waard om al je rgb te controleren. Je moet je wel aanmelden maar is gratis in gebruik en word regelmatig uitgebreid met compatibele hardware, zeer veel mogelijkheden, bij moeilijkheden enkel de programma's uitschakelen die in conflict zijn met Signal rgb (doet dit over het algemeen zelf en indien niet geeft hij weer wat er voor storing zorgt). De mogelijkheden die het heeft kunnen daarnaast nog fijn afgestemd worden op vlak snelheid/patroon...

Terug
Bovenaan