Cpu koeler

nitarian

Nieuw forumlid
Hallo
Ik heb een cpu waterkoeling systeem die is 402mm 27.2mm dik en 120mm breed. Past deze of is deze zonder al te veel te slopen in de hyte y60 snow white kast?

Hallo Nitarian,

Zou je de waterkoeler waar je het over hebt hieronder kunnen linken?
Dan kan ik zeker even meekijken of deze in de betreffende behuizing past. :cool:

Hier is het model wat ik heb.
Maar heb wel gezien dat veel kasten allemaal 360mm zijn.

Hallo Nitarian,

Online kan ik geen build vinden van deze koeler en deze behuizing.
Echter, ik heb goed nieuws: de Mystique 360 en LT720 van Deepcool hebben dezelfde afmetingen voor de radiator, en ik kan bevestigen dat deze wel in de behuizing passen (alleen bovenin).

Hieronder vind je de specificatiepagina's van de drie koelers, zodat je zelf de afmetingen van de radiatoren kunt vergelijken.

Hallo Sebastiaan

Dankje wel voor uitzoeken ik kwam er zelf niet uit.
Hoe komt het dat het dan wel past als de afmeting max 360mm staan dan ben je gouw geneigd de cast niet te kopen omdat risico dan begroot is dan niet past.

Mvg,

Hallo Nitarian,

De afmetingen 120, 240, 360, enzovoort, verwijzen voornamelijk naar de afmetingen van de fans, zodat de schroefgaten overeenkomen.

Hier zijn enkele voorbeelden:
360 radiator = 3 x 120 mm fans
240 radiator = 2 x 120 mm fans
280 radiator = 2 x 140 mm fans
420 radiator = 3 x 140 mm fans

Het kan echter wel eens voorkomen dat de radiator aan één kant meer uitsteekt of dat de dikte van de radiator te groot is voor een behuizing.
Hopelijk verduidelijkt dit iets voor je. 😊

Ik heb dezelfde kast net binnen
hij kan het net aan dat 360 slaat inderdaad op de 3 x 120 mmm fans
de radiator is iets langer uit zichzelf maar zolang de dikte goed 27 mmm is past het 1000001923.webp

Terug
Bovenaan