DeepCool LD240 waterkoeler

Wulfrgrim

Nieuw forumlid
Ik heb sinds kort een probleem met mijn waterkoeling DeepCool LD240 dat een echt irritant geluid maakt. Dat ding maakt een tikkend en pruttelend geluid dat stilaan harder en harder hoorbaar wordt. In het begin leek dit normaal, omdat volgens mijn lieve vriend “Google” zo’n geluid kan voorkomen bij een waterkoeling. Maar dit is ondertussen echt mega-irritant!
Moet ik dit ding nu echt gaan opsturen en voor x-aantal tijd mijn pc niet meer kunnen gebruiken? Dan zou ik nog liever een nieuwe kopen dan die DeepCool-rommel die net een jaar oud is. Maar zou dit onder garantie vallen? Ik begrijp wel dat er niet zomaar een nieuwe kan worden opgestuurd, maar ik wil perfect een video maken waarin je dat ding hoort pruttelen, nog harder dan een 100-jarige opa met een rokershoest.

je zou kunnen proberen om het probleem mogelijk te verhelpen de pc op zijn kan kunnen zetten linker en rechter voor 30 seconde per zijde. in de hoop dat de koelvloeistof kan verplaatsen. stel dit helpt niet dan zal je wel moesten kijken naar een RMA aanvraag.

Om deze inhoud te bekijken, hebben we jouw toestemming nodig om cookies van derden te gebruiken.
Voor meer gedetailleerde informatie, zie onze cookiespagina.

Terug
Bovenaan