Desktop geschikt maken voor Windows 11

• Onderwerp starter Onderwerp starter Edje
  • Startdatum Startdatum

Edje

Nieuw forumlid
Windows 11
Goede avond . Mijn huidige desktop is niet geschikt voor windows 11 ( geen TPM 2.0 ) . Als ik een nieuw moederbord en cpu installeer is dan alles in orde om windows 11 te installeren ? Welk moederbord en cpu heb ik nodig ? Desktop dient enkel voor bureauwerk . Dank bij voorbaat voor de tips .

wellicht dat je meer nodig hebt. nieuwe ram sticks. dikke kans dat je huidige ram niet compatible is met nieuw moederbord. denk ook aan voeding, case, cpu koeler, opslag etc.....

misschien kun je je huidige specs benoemen en wat je wilt uitgeven. op die manier kunnen de mede lezers je beter helpen

pvg 103breda , bedankt voor je reactie . Het huidige ram geheugen in mijn pc is DDR4 ( 12 GB ) en de voeding is 500W . Ik dacht een moederbord te nemen dat geschikt is voor DDR 4 sticks en een cpu ( bv intel i5 ) . Als het buget beneden de aankoop van een nieuwe pc is , dan is het voor mij al oké .

beste is om 2 dezelfde ddr4 sticks te nemen. dat werkt het beste voor dual channel. de huidige ddr standaard is ddr5. voor bureauwerk is ddr4 prima. hieronder een voorstel. je kan eventueel nog een goedkoper bord/cpu nemen. bijvoorbeeld een micro-atx met een i3 cpu.

Terug
Bovenaan