migchiel
Member
hoi allemaal even een vraagje ik heb net mijn nieuwe build klaar maar net 1 fan teveel voor de headers. nu had ik een fan hubje met SATA liggen en dat werkte verder prima. maar omdat ik wat problemen had met de fan speeds heb ik fancontrol geinstalleerd. Als ik alle 3 pins fans allemaal op die fan hub zet is het wel allemaal werkend maar geen van hen geeft een speed reading naar het programma fan control dus kan ik de RPM niet zien of aanpassen. Ik besloot daarna om de meeste fans terug te zetten op de moederbord headers en in dit geval mijn bottom fans op dat hubje te laten.Dat werkt die op het MB kan ik uitleze maar geen RPM reading op de hub. mijn vraag is nu als ik dat hubje vervang door een simpele fansplitter en die op een header zet krijg ik dan wel de speed setting te zien (BTW de fanhub heeft wel een lead naar de MB header maar heeft maar 2 draden op die pug dus geen 3 pins aansluiting. nog een ander vraag nog even snel. mag je hier links naar app fancontrol zetten ? jayztwocents had er een video over