Hallo
ik zit sinds november met me handen in haar!
ik heb een nieuw setup gebouwd omdat me oude al 6 jaar oud was.(alles komt bij megekko vandaan)
setup lijst:
AMD ryzen 7 5700x processor
msi mpg b550 plus moederbord
msi geforce rtx 4070 super 12g ventus 2x oc videokaart
corsair ddr4 2x 16gb 3600 ram
Corsair rm850e
Corsair waterkoeler
Windows 11
alles gemonteerd en geïnstalleerd
maar als een game speel (maakt niet uit welke) dan crash me game soms binnen 2min en anderen keer pas na 2 uur.
als in logboek kijk dan krijg ik de fout:
nvlddmkm.sys \device\video3
al me drivers zijn up to date en heb ook al geprobeerd om me gpu waardes te verlagen ( core clock -350 \ memory clock -300)
maar dit geeft ook geen verbetering.
ook heb ik rechten van bestanden veranderd wat bij veel mensen werkt maar niet bij mij.
met Afterburner kan je ook een stresstest doen die blijft gewoon werken en kan ik hem gewoon 1,5 uur aan laten draaien zonder problemen
Nu staat heel internet vol en al 2,5 maand van alles aan proberen maar geen resultaat.
heb ook alle onderdelen in tussen vervangen door nieuwe van de zelfde spec. maar niks werkt.
Bij de msi afterburner foto zie je dat me gpu gebruikt piekt naar 100% dat moment dat de game crash
is er Iemand die mij hier mee zou kunnen helpen want ik zou niet meer weten.
ik zit sinds november met me handen in haar!
ik heb een nieuw setup gebouwd omdat me oude al 6 jaar oud was.(alles komt bij megekko vandaan)
setup lijst:
AMD ryzen 7 5700x processor
msi mpg b550 plus moederbord
msi geforce rtx 4070 super 12g ventus 2x oc videokaart
corsair ddr4 2x 16gb 3600 ram
Corsair rm850e
Corsair waterkoeler
Windows 11
alles gemonteerd en geïnstalleerd
maar als een game speel (maakt niet uit welke) dan crash me game soms binnen 2min en anderen keer pas na 2 uur.
als in logboek kijk dan krijg ik de fout:
nvlddmkm.sys \device\video3
al me drivers zijn up to date en heb ook al geprobeerd om me gpu waardes te verlagen ( core clock -350 \ memory clock -300)
maar dit geeft ook geen verbetering.
ook heb ik rechten van bestanden veranderd wat bij veel mensen werkt maar niet bij mij.
met Afterburner kan je ook een stresstest doen die blijft gewoon werken en kan ik hem gewoon 1,5 uur aan laten draaien zonder problemen
Nu staat heel internet vol en al 2,5 maand van alles aan proberen maar geen resultaat.
heb ook alle onderdelen in tussen vervangen door nieuwe van de zelfde spec. maar niks werkt.
Bij de msi afterburner foto zie je dat me gpu gebruikt piekt naar 100% dat moment dat de game crash
is er Iemand die mij hier mee zou kunnen helpen want ik zou niet meer weten.
Bijlagen
Laatst bewerkt: