Geen beeld op gloednieuwe MSI Laptop

Alex65

Nieuw forumlid
Eergisteren de MSI Thin A15 B7UC-004NL Ryzen 5 RTX 3050 Gaming laptop aangeschaft, en gisteren en vandaag heea geinstalleerd. Tijdens dat installeren was er zonder aantoonbare reden opeens geen beeld meer. Uiteraard het nodige geprobeerd:
- Uit, 5 seconden wachten en weer aan
- Function F11 om te schakelen tussen beeldschermen (al had ik toen nog geen extern scherm aangesloten)
- Extern scherm aangesloten, deze werkt wel!
- Wederom opnieuw opstarten, F11 proberen, geen resultaat, alleen het externe scherm werkt, en Windows geeft aan maar 1 scherm te herkennen
- Opstarten met herhaaldelijk Del of F3 indrukken: Beide schermen blijven zwart, ik kom dus niet in de Bios

Iemand nog een idee wat ik kan proberen voordat ik hem helaas terug zal moeten sturen?

Bij voorbaat dank,
Alex.

Hoi Alex,

Dat is vervelend om te lezen! Voor je hem retourneert zou ik je adviseren even contact te zoeken met MSI. Ze hebben Nederlandstalige support; misschien is er wel een reset mogelijk om het scherm weer aan de praat te krijgen. Info over hoe je contact zoekt vind je hier: https://nl.msi.com/support.

Als je er met MSI niet aan uit komt, adviseer ik je een retouraanvraag te doen. Het moet natuurlijk gewoon werken!

Terug
Bovenaan