Geluidsinstellingen aanpassen

RayNiamat

Nieuw forumlid
Goedemiddag,

Ik heb recent The Box II in elkaar gezet en na wat problemen die gelukkig, met dank aan dit forum, zijn opgelost heb ik nu een ander klein probleem. Telkens als ik mijn PC uit heb gezet en opnieuw aanzet moet ik opnieuw handmatig de geluidsbron selecteren. De PC is aangesloten op een Samsung monitor met speakers waar ik het geluid uit wil krijgen. Echter, ik moet via Instellingen, Bluetooth en apparaten handmatig verbinding maken met mijn Odyssey G7. Zie het screenshot hieronder. Hoe/waar kan ik instellen dat het geluid altijd vanuit deze bron komt en ik niet bij opstarten elke keer handmatig moet verbinden? Dank voor jullie reactie alvast!

IMG_8443.webp

Dank voor je reactie. De monitor is gewoon via HDMI aangesloten op de PC. Bluetooth heeft er in dit geval niets mee te maken volgens mij.

Maar je pc probeert telkens via Bluetooth te connecteren. Probeer eens met een 3,5mm kabeltje zoal ik voorstelde. Of zet op je monitor Bluetooth uit.

geluid gaat via hdmi.

in windows 11. klik op start. klik op instellingen. klik op systeem, klik op geluid. klik daar je monitor speakers aan.

Terug
Bovenaan